Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Topicen sier vel sitt.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med body milken med oliven. Nå er det det eneste produktet jeg har fra L'Occitane, men..

Skrevet

- De ulike håndkremene - shea butter, lavendel og den med sitronmelisse, hver til sitt bruk.

- Boksen med rent shea butter.

- Duftlysene.

Jeg liker ikke eau de toilettene/parfymene.

Skrevet

Veldig fornøyd med Shea-håndkremen og mandelserien. Er ikke glad i alle de skarpe luktene, men kroppskremen og dusjoljen fra mandelserien er mild og god. Honningserien luktet for sterkt etter min mening.

Skrevet

Shea-butter håndkrem og fotkrem!

Skrevet

Shea butter håndkremen og bodylotionen er veldig gode (og lukter himmelsk synes jeg).

Skrevet

Jeg liker ikke håndkremene med sitron og lavendel. Har nettopp kjøpt irisparfymen som jeg er veldig fornøyd med!

Skrevet

Shea butter håndkrem. Har også duftlys med sitrus derfra, og de lukter godt og ikke altfor sterkt.

Skrevet

Håndkremen med shea butter. Lukter kraftig, men holdt hendene myke og vintereksemen borte!

Skrevet

Fuktsprayen med rose, og selvsagt håndkremen med shea butter. Rose serien med dusjsåpe og bodylotion. :)

Gjest Raptuza
Skrevet

Dusjolja med druekjerneolje er deilig.

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Shea butter -håndkremen er topp! Ellers bruker jeg en maske av oliven som bare er helt fantastisk!! :) Olivenproduktene er generelt veldig bra!

Skrevet

Jeg elsker appelsin-bodyskrubben. huden blir babymyk! Men må ikke skrubbe for hardt da, den har litt store korn. Men elsker allikevel! :)

ps: ikke reis med den, da renner oljen ut, ops... La den stå å se vakker ut på hylla :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...