¤Crush¤ Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Finnes det noe slikt ? Altså en TV-guide, hvor man kan merke programmer man ønsker å se, så får man en påminnelse når programmet starter ? Er så lett å glemme av tida på programmer man hadde planer om å se...
mysan Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Jeg kunne det på VG.no sitt tv-program før vet jeg, men vet ikke om jeg kan det lenger....? Sjekker med én gang og kommer tilbake med svar. ------- Ja, det kan du. Når du holder musepekeren over programmet kommer det opp en liten kalender til høyre som du klikker på. Dermed legger den inn dato og klokkeslett for varsel i outlooken din som du så må lagre.
¤Crush¤ Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Får det ikke til å fungere jeg ? Mulig jeg må ha noe annet enn Outlook express ?
Kamikatze Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Får det ikke til å fungere jeg ? Mulig jeg må ha noe annet enn Outlook express ? Ja, du må ha ordentlig Outlook (i microsoft Office), på grunn av at du bruker kalenderfunksjonen (avtaleplanleggeren). Outlook Express, er bare e-postklient. Men det er ikke umulig at det kan funke med andre kalenderprogrammer, hvis de kjører samme formatet som office, når man sender og mottar avtaler. Og da kan du kanskje finne et gratis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå