snexi Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Har nettopp bestilt tur til familien vår i August. Men hører noen fortsatt er skeptisk til Bulgaria. Noen som har vert der og kan fortelle meg fordeler og bakdeler? Vi skal til Varna og Golden Sands.
Gjest Chrissy82 Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Jeg jobbet der som guide for 2 år siden.. Hva vil du vite?
snexi Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Jeg jobbet der som guide for 2 år siden.. Hva vil du vite? Alt helst:) Er det trygt og reise med barn, eller er det så ille som mange vil ha det til? Servicen, maten, prisnivået, bråk og fyll?
Gjest Chrissy82 Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Ja, mange barnefamilier som reiser dit og jeg synes absolutt det er et fint sted å ta med barn og. Mange akitiviteter for barn der og. Badeland, akiviteter langs strand osv. Både mat og drikke er veldig billig der. Det finnes mange supermarkeder som har kjente varer. Restauranter som lager skandinavisk mat men også godt med bulgarsk mat. Må smakes! Det er mange barer og utesteder i Golden Sands langs stranda. Alkohol er veldig billig der så.. noen steder er det nok mye bråk og fyll men ikke overalt. Jeg opplevde ikke at folk forstyrret av det overalt. Hjalp dette noe?
snexi Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2008 Ja, mange barnefamilier som reiser dit og jeg synes absolutt det er et fint sted å ta med barn og. Mange akitiviteter for barn der og. Badeland, akiviteter langs strand osv. Både mat og drikke er veldig billig der. Det finnes mange supermarkeder som har kjente varer. Restauranter som lager skandinavisk mat men også godt med bulgarsk mat. Må smakes! Det er mange barer og utesteder i Golden Sands langs stranda. Alkohol er veldig billig der så.. noen steder er det nok mye bråk og fyll men ikke overalt. Jeg opplevde ikke at folk forstyrret av det overalt. Hjalp dette noe? Ja, tusen takk. Jeg begynte et øyeblikk og tvile på om vi hadde gjort noe galt ved og bestille familie tur dit. Første turen til familien til det store "yttland" om du skjønner. Men satser på at dette blir bra jeg altså.
Gjest Chrissy82 Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Nei, det går nok bra. Jeg snakket med mange barnefamilier som var på ferie der nede og de var fornøyde! God tur!
Purple Basil Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Masse sleipe folk der nede. Kommer nok ikke til å reise tilbake dit...
Gjest Bloom Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Jeg var i sunny beach for 2 år siden, og hadde det kjempe fint! Absolutt å anbefale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå