Titti72 Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Det har jeg også lurt litt på.... Driver de og tømmer tarmene 3-4 ganger i uka for å ha sex? Begge to? For tenk hvis han ene bare har gjort det, og så angrer han andre underveis på at han ikke gjorde det samme.... Hva gjør de da? Avbryter, tømmer og fortsetter? Er ikke det en real turn off? Pokker, tror jeg må få meg noen homsevenner snart..... Og ikke surfe på KG når jeg skal jobbe.....
Gjest Elfrida Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Jeg har homsevenner! Og slik jeg forstår det har de ikke analsex ustanselig, selv om det varierer fra par til par slik det jo også gjør blant heteroer. Men jeg har inntrykk av at de har skikkelig peil på runking og suging da, og gjør kanskje litt mer ut av det enn det som er vanlig blant heteroer. Men det er da ikke nødvendig å tømme tarmen (jeg antar du mener klyster?) for å ha analsex?
Gjest Pax Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Bæsj er jo en vanlig del av sexen, såklart.
Gjest Phoenix Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 De jeg kjenner sier det er mye mindre analsex enn hva vi hetroer tror
Gjest Elfrida Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Bæsj er jo en vanlig del av sexen, såklart.Du har vanligvis ikke bæsj i endetarmen, da har du antagelig skikkelig forstoppelse, eller bør komme deg på do ganske fort.
Gjest Pax Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Du har vanligvis ikke bæsj i endetarmen, da har du antagelig skikkelig forstoppelse, eller bør komme deg på do ganske fort. forstoppelse har jeg ikke, men jeg har delvis lam tarm, og det kan bare en operasjon fikse.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 De jeg kjenner sier det er mye mindre analsex enn hva vi hetroer tror Jeg har også hørt dette.
SMann Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Man trenger ikke å bli penetrert for å ha fantastisk sex. Hva med lesbene da? Vi gutter kan like gjerne bli tilfredsstilt med munn og hender som med å penetrere et rumpehull. Trenger ikke mye fantasi for å vite hva homser og lesber kan gjøre for hverandre. Det er vel samme forhold med homser som med hetrofile, noen liker analsex og andre liker det ikke.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 Man trenger ikke å bli penetrert for å ha fantastisk sex. Hva med lesbene da? Vi gutter kan like gjerne bli tilfredsstilt med munn og hender som med å penetrere et rumpehull. Trenger ikke mye fantasi for å vite hva homser og lesber kan gjøre for hverandre. Det er vel samme forhold med homser som med hetrofile, noen liker analsex og andre liker det ikke. Jupp. Jeg tror ikke sexlivet til homofile er så veldig mye mer mystisk en sexlivet til hetrofile. Jeg og mannen har veldig ofte sex uten at det innebærer penetrering også. Og mange hetrofile har sex som innebærer stimulering av anus ved begge parter, så så veldig mystisk og annerledes er det nok ikke. En eldre homofil prest i USA sa dette, at om mange viste mer om sexlivet til homofile ville interessen/fordommene vært langt mindre.
Gjest Kåting Skrevet 19. april 2008 #11 Skrevet 19. april 2008 Vi er 3-4 menn som møtes innimellom (på hotell e.l.) hvor vi runker og suger hverandre.....helt til spruten står Har aldri blitt tatt bakfra, men fantaserer litt om det............
Gjest Gjest_maria_* Skrevet 19. april 2008 #12 Skrevet 19. april 2008 Man trenger ikke å bli penetrert for å ha fantastisk sex. Hva med lesbene da? Vi gutter kan like gjerne bli tilfredsstilt med munn og hender som med å penetrere et rumpehull. Trenger ikke mye fantasi for å vite hva homser og lesber kan gjøre for hverandre. Det er vel samme forhold med homser som med hetrofile, noen liker analsex og andre liker det ikke. Må si meg veldig uenig der, men kanskje det er fordi jeg ikke er lesbisk. Jeg MÅ bli penetrert for å kunne ha et bra sexliv. Dildo er ingen erstatning og heller ikke kun munnsex osv.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2008 #13 Skrevet 19. april 2008 Det er ikke så mange undersøkelser om sexliv -faktisk-. Som de fleste sier, så runker de og har oralsex. Noen undersøkelse har vist at homofile har like lite analsex som heterofile (som er mye lavere enn folk tror) mens andre undersøkelser viser at opp mot 90% av homofile har analsex. Det som er veldig rart, er at undersøkelsene har vist at hos homofile er det faktisk svært stor andel menn av de som har analsex som aldri lar seg penetrere, mener det var rundt 40%. Det forstår jeg ikke. "Jeg vil rævpule, men ingen skal i faen få rævpule meg." MENN!
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2008 #14 Skrevet 19. april 2008 Det er ikke så mange undersøkelser om sexliv -faktisk-. Som de fleste sier, så runker de og har oralsex. Noen undersøkelse har vist at homofile har like lite analsex som heterofile (som er mye lavere enn folk tror) mens andre undersøkelser viser at opp mot 90% av homofile har analsex. Det som er veldig rart, er at undersøkelsene har vist at hos homofile er det faktisk svært stor andel menn av de som har analsex som aldri lar seg penetrere, mener det var rundt 40%. Det forstår jeg ikke. "Jeg vil rævpule, men ingen skal i faen få rævpule meg." MENN! Litt artig observasjon du kommer med der. Jeg trodde faktisk det var motsatt, altså at de fleste helst vil være passive og bli rævpult. Kanskje dette gjelder bare for binysgjerrige/bifile som har lyst til å prøve litt guttesex, og ikke for "hardbarka" homser. Har lest noe om dette en gang, men husker ikke nøyaktig. Jeg fantaserer kun om å bli tatt........ Og jeg vet om flere som heller ikke ønsker å være den aktive. Jeg vet ikke...... Binysgjerrig mann.
Teriyaki Skrevet 20. april 2008 #15 Skrevet 20. april 2008 Det er ikke så mange undersøkelser om sexliv -faktisk-. Som de fleste sier, så runker de og har oralsex. Noen undersøkelse har vist at homofile har like lite analsex som heterofile (som er mye lavere enn folk tror) mens andre undersøkelser viser at opp mot 90% av homofile har analsex. Det som er veldig rart, er at undersøkelsene har vist at hos homofile er det faktisk svært stor andel menn av de som har analsex som aldri lar seg penetrere, mener det var rundt 40%. Det forstår jeg ikke. "Jeg vil rævpule, men ingen skal i faen få rævpule meg." MENN! Det blir da akkurat som de hetrofile. Kjæresten min vil gjerne penetrere meg bakfra, men jeg får ikke nærme meg hans..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå