Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har lyst til å bleke tennene mine hos tannlegen. Er det noen der ute som har gjort dette, eller vet noe om det? Pris? Hvor gammel en må være?

Lurer også på om tennene faktisk blir bleket, sånn at en kan begynne på "scratch" igjen, eller om det er et slags belegg som blir lagt utenpå, så det forsvinner igjen etter noen år?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bleker tennene nå for tiden. Jeg kjøpte utsyret hos Tannateleriet i Oslo. De tok avtrykk av tennene mine slik at jeg fikk skinner som passer perfekt til mine tenner. Jeg sover med de om natten (med gele inni). Morgenen etter første dose var jeg øm i tennene og ansiktet, men det gikk over. Har brukt det en uke allered og jeg merker en viss forskjell. Håper de blir enda hvitere om en uke, for da har jeg avsluttet behandlingen :)

Jeg betalte 2500 kroner for både oppe og nede. Du kan også kjøpe for kun oppe eller nede for 1250 kr.

Skrevet
Jeg bleker tennene nå for tiden. Jeg kjøpte utsyret hos Tannateleriet i Oslo. De tok avtrykk av tennene mine slik at jeg fikk skinner som passer perfekt til mine tenner. Jeg sover med de om natten (med gele inni). Morgenen etter første dose var jeg øm i tennene og ansiktet, men det gikk over. Har brukt det en uke allered og jeg merker en viss forskjell. Håper de blir enda hvitere om en uke, for da har jeg avsluttet behandlingen :)

Jeg betalte 2500 kroner for både oppe og nede. Du kan også kjøpe for kun oppe eller nede for 1250 kr.

Bare lurer på hva det koster med "påfyll" hvis du vil bruke skinnen senere også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...