laperla Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Hei En smule fortvila, sitter jeg her med den såre, tørre og blanke/fete huden min. Bruker 3 trinns serien til Clinique for fet hud (nr. 4, altså den "sterkeste"). Bruker også Skinoren fra legen. Creme de soin fra Aderma bruker jeg som nattkrem. Herli, go krem (les, den svir ikke), men den blir for fet til å bruke under fundation (Id). Har ved flere anledninger prøvd andre serier, i håp om bedring. Men har alltid vendt tilbake. Føler vel at huden blir rensa, sikkert alkoholen som gjør at en føler seg ren, at det ehm skjer noe. Noen som har noen tips? Har lest mye positivt om Dermalogica... Men det er jo så ufattelige mange produkter, og alt går i surr. Takk på forhånd.
snooops Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Kutt ut toneren fra Clinique, alkoholen tørker bare ut huden og får den til å produsere mer olje sånn at du blir fet.
laperla Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Kutt ut toneren fra Clinique, alkoholen tørker bare ut huden og får den til å produsere mer olje sånn at du blir fet. Men blir jeg ikke veldig blank da?...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå