*nora* Skrevet 13. mai 2003 #21 Del Skrevet 13. mai 2003 Ftalater. Det fungerer som hormonhermer i kroppen (har egenskaper som ligner på østrogen), og er kreftfremkallende. Det har mange andre morsomme effekter også; det kan gi kvinner skjegg og menn bryster, det kan deformere et foster hvis moren får i seg store nok mengder, og hvis man slipper det ut i elver og vassdrag får det fisker og dyr til å skifte kjønn. Og det finnes i utrolig mange typer plast, også i barneleker som ungene putter i munnen og den typen plast folk pakker inn mat i. Gotta love it. Hmm... Så det hjelper ikke å bare legge vekk den lille hjelperen, nei.... Her må det en total omveltning av våre daglige liv for å slippe unna de skumle ftalatene :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ryfia Skrevet 13. mai 2003 #22 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg vasker min i såpe og varmt vann. Jeg skyller godt av såpen med bare vann til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 13. mai 2003 #23 Del Skrevet 13. mai 2003 :o Ialledager.... antall ganger ut og inn?? Eller mengden? Synes ikke folk skal få panikk for det... Men det kan jo v're litt ok for oss gutta da... at vi endelig kan få litt bryst vi oxo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 15. mai 2003 #24 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg vasker den bare ren med vann og håndsåpe, jeg... Trodde da det var ganske greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2003 #25 Del Skrevet 15. mai 2003 Grundig vask med håndsåpe og så varmt vann som hendene tåler. Passe r på å komme helt inni krinkelkroken mellom "ørene". Skylle bort all såpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå