Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2003 #1 Skrevet 10. mai 2003 Det står på bruksanvisningen at man bør rense den med alkohol etter bruk, men jeg har jo ikke noe sånn å rense den men. Hvis det bare er jeg som bruker den, kan jeg bare droppe å vaske den etter bruk da? Det blir ikke noen farlige basiller i meg eller noe? hjelp :cry:
Øyenbryn Camilla Skrevet 10. mai 2003 #2 Skrevet 10. mai 2003 Alkohol blir du jo drita av... prøv såpe og varmt vann du, og kos deg meget godt, din gris!
Musemor Skrevet 10. mai 2003 #3 Skrevet 10. mai 2003 Enig med øyenbryn Camilla (for et nick by the way?!) Selv er jeg ikke så flink å rengjøre den hver gang, men så er det heller ikke så ofte at den finner veien inn i det aller helligste!
Chiquita Skrevet 10. mai 2003 #4 Skrevet 10. mai 2003 Selv om det er bare du som skal bruke den, så er det jo viktig at den blir rengjort. Ellers så blir den jo en grobunn for bakterier, og det er vel ikke akurat så veldig koselig å tenke på neste gang den skal brukes Vann og en mild såpe gjør susen. *klem*
*nora* Skrevet 10. mai 2003 #5 Skrevet 10. mai 2003 Jeg pleier å bruke et spesial vaskemiddel for sexleketøy, men akkuray nå er jeg tom, så da bruker jeg vann og håndsåpe. Tror det gjør susen!?
Browneyes Skrevet 10. mai 2003 #7 Skrevet 10. mai 2003 Har alltid brukt vann og håndsåpe..burde holde det !
Nelle Skrevet 11. mai 2003 #8 Skrevet 11. mai 2003 Jeg bruker vann og intimsåpe. Funker greit det. En (meget snål) type jeg kjente såvidt en gang fortalte meg at han hadde en del dildos og sånne ting. For å leke med jenter han hadde på besøk. Jeg husker jeg tenkte at jeg skulle iallfall aldri så mye som kysse en slik type. Synes dere ikke det er litt ekkelt at han har flere dildos som han bruker på FLERE jenter? Virket ikke som om han var så nøye med å vaske de etter bruk heller -han hadde iallfall ikke særlig rene tenner. PFFØY!!! Nelle
NonJuan Skrevet 11. mai 2003 #9 Skrevet 11. mai 2003 Hei på deg du! IKKE BRUK håndsåpe!!!!!!! Dette medfører faktisk tro det eller ei..... Kjønnsykdommer. Men bruk som Dutchess sier.... Intim såpe.. Lactacyd eller Asan... eller dr.greve.... Disse fungerer like bra som alkohol.... Ikke bit til deg den siste feil... NEI jeg har aldri drukket disse!
*nora* Skrevet 11. mai 2003 #11 Skrevet 11. mai 2003 Hei på deg du! IKKE BRUK håndsåpe!!!!!!! Dette medfører faktisk tro det eller ei..... Kjønnsykdommer. Men bruk som Dutchess sier.... Intim såpe.. Lactacyd eller Asan... eller dr.greve.... Disse fungerer like bra som alkohol.... Ikke bit til deg den siste feil... NEI jeg har aldri drukket disse! Bare litt nysgjerrig... Hvordan kan håndsåpe føre til kjønnssykdommer?? :o
Tusenfryd Skrevet 11. mai 2003 #13 Skrevet 11. mai 2003 Sikkert sopp og kløe det menes - men nå er det symptom på så mye da - ikke nødvendigvis kjønnsykdom. Jeg bruker lunkent van og dr.Greve - det holder for meg og det er jo BARE MEG som skal bruke den
moonmood Skrevet 11. mai 2003 #14 Skrevet 11. mai 2003 Dette har jo ikke noe med tråden direkte å gjøre da, men jeg leste her om dagen at visse vibratorer som var av den mer mykplast type ( et eller annet plastikkstoff) innholdt stoffer som var knyttet til livmorskreft... Forskerne var faktisk ganske bekymret. Noen som husker hvilke typer vibratorstoff det var?
NonJuan Skrevet 11. mai 2003 #15 Skrevet 11. mai 2003 Eminel......... Takk *ssssssssssss* Klem bækk!!!!
*nora* Skrevet 11. mai 2003 #16 Skrevet 11. mai 2003 Ok, sopp er jeg med på, men kjønnssykdommer syns jeg var å dra den litt langt... Kommer jo selvsagt på hvor mange som bruker vibbisen, i det tilfellet Nelle nevner hadde jeg ikke følt meg trygg for sykdommer, nei... Dette har jo ikke noe med tråden direkte å gjøre da, men jeg leste her om dagen at visse vibratorer som var av den mer mykplast type ( et eller annet plastikkstoff) innholdt stoffer som var knyttet til livmorskreft... Forskerne var faktisk ganske bekymret. Noen som husker hvilke typer vibratorstoff det var? Har hørt om dette jeg også, men vet ikke hvilke stoffer som var farlige. Jeg avfeide hele greiene med at jeg ikke bruker dildoen så mye at det er noen fare for meg... (men sånn er jeg igrunn med det meste, ingenting som kan ramme meg )
moonmood Skrevet 11. mai 2003 #17 Skrevet 11. mai 2003 Renslighet er alfaomega. Du får ikke kjønnssykdommer, men skjeden er jo veldig sensitiv for bakterier. Det er jo en grunn man ikke skal ha analsex og dermed inn i skjeden etterpå. så renhold renhold renhold! Nora: De fleste av oss er vel akkurat slik: Nothing harms me untill proven otherwise... vi må vel kanskje lære? men angående bruk, så er det jo bare en av flere fremtidige tester som blir gjort. alt er jo farlig for tiden...
Gjest Månestrålen Skrevet 12. mai 2003 #18 Skrevet 12. mai 2003 Ekspert er jeg ikke, men utdannelsen min har nå i allefall lært meg noe... Skjeden er følsom for de fleste bakterier som ikke finnes i dens egen bakterieflora. Det er mye bedre å bruke intimsåpe enn håndsåpe, da intimsåpen er tilpasset skjedens pH verdi og bakterieflora. Håndsåpen gir bare grobunn for nda flere bakterier -og det vil vi jo ikke ha!! Det beste å bruke er faktisk alkohol, da dette dreper bakteriene og definfiserer leketøyet vårt. På apoteket er det å få kjøpt definfiserende sprit, som brukes til veldig mye -ikke bare rengjøring av sexleketøy. (for dem som tror at det er flaut å kjøpe mener jeg..) Ellers tror jeg det også er å få kjøpt på kondomerier og andre steder man får kjøpt sexleketøy. Håper dette hjalp noen da.......... :blunke:
VesleBråka Skrevet 12. mai 2003 #19 Skrevet 12. mai 2003 Pass på å ikke få vann inni... da ruster hele driten :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2003 #20 Skrevet 13. mai 2003 Dette har jo ikke noe med tråden direkte å gjøre da, men jeg leste her om dagen at visse vibratorer som var av den mer mykplast type ( et eller annet plastikkstoff) innholdt stoffer som var knyttet til livmorskreft... Forskerne var faktisk ganske bekymret. Noen som husker hvilke typer vibratorstoff det var? Ftalater. Det fungerer som hormonhermer i kroppen (har egenskaper som ligner på østrogen), og er kreftfremkallende. Det har mange andre morsomme effekter også; det kan gi kvinner skjegg og menn bryster, det kan deformere et foster hvis moren får i seg store nok mengder, og hvis man slipper det ut i elver og vassdrag får det fisker og dyr til å skifte kjønn. Og det finnes i utrolig mange typer plast, også i barneleker som ungene putter i munnen og den typen plast folk pakker inn mat i. Gotta love it.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå