womanpower Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Jeg har tenkt å kjøpe den mobilen. 1. Kan den sende flere meldinger samtidig? 2. Når man mottar en melding, kan man se klokke og dato på samme meldingen på slutten? 3. Når man skriver en melding, kan man se klokke øverst høyre på skjermen når man skriver samtidig?
Kamikatze Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Jeg vet ikke om jeg forsto alle spørsmålene dine. Uansett vil du nok finne svaret i bruksanvisningen.
LilleBille Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 (endret) ... svarte for feil type .. Endret 15. april 2008 av LilleBille
Gjest Gjest_womanpower_* Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Jeg vet ikke om jeg forsto alle spørsmålene dine. Uansett vil du nok finne svaret i bruksanvisningen. Neh... Når du mottar en melding - står det klokkeslett og dato når du har fått denne meldingen? Når du skal skrive en melding til en venninne, kan du se klokke på meldingen helt øverst? Kan man skrive mange meldinger i sammenheng? Ikke en og en omgang når man vil skrive laaaange melding
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå