Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Fant ut på onsdag at jeg er gravid, sjekket det hos legen og den prøven var like possitiv som hjemmeteste. Er kjempe glad og gleder meg masse. Er litt spent på hvordan dette vil bli, da dette er første gangen. Har regnet ut at termin er midten av januar. Lurte på om det er flere der ute som nettopp har funnet ut at de skal bli mamma?

Syntes det virker greit å kunne dele det her med noen....(blir jo litt smårar av å ikke kunne si noe til noen...bortsett fra smboeren min selvsagt...)

Klem fra kosejenta som er kjempe glad om dagen :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer Kosejente,

det är en härlig känsla att vara "nygravid". Jag måste tipsa om att upprätta en graviditetsdagbok här på kvinneguiden, det är så mycket man vill berätta för alla och dagboken kan vara ett ventilationshål.

Lycka till med graviditeten.

Skrevet

Takk!!!!!

Skal prøve å sjekke ut det. Spørs bare hvor mye jeg får gjort, da jeg ikke har tilgang på internett andre steder enn på jobben!!!! Har vært inne på barnimagen.no å opprettet der.

Kosejenta :lol:

Skrevet

Gratulerer kjempemasse!

og håper jeg også er i dine sko snart...

Jeg råder deg også til å opprette dagbok! Det er jo ingen regler for hvor ofte man skal skrive i dem (ja, det heter DAGbok, men de er bare et fåtall som skriver i de hver dag...)

Lillen

Skrevet

Gratulerer masse da! Så koselig!

Gleder meg masse til den dagen jeg også kan si jeg er gravid!

Kos deg masse, og lykke til :wink:

XSiljeX

Skrevet

Takk igjen!!! Håper det lykkes for deg å!!!! Har egentlig ikke helt forstått det enda....så jeg gleder meg til første legekontroll......

Kosejenta :D

Skrevet

Gratulerer så mye Kosejenta. Håper å være i dine sko til høsten. Lykke til og kos deg så mye som mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...