*Mina* Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Ville du latt din snart 15 år gamle datter/sønn overnatte sammen med kjæresten sin på 17? Og er svaret likt på begge kjønnene?
Fluffie Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Saa fremst begge to virker OK saa ville jeg nok tillatt det. Nekting av overnatting stopper dem ikke fra aa ha sex uansett. Svaret er samme for begge kjoenn og evnt. legning.
Gjest Gjest_Ingunn_* Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Ville du latt din snart 15 år gamle datter/sønn overnatte sammen med kjæresten sin på 17? Og er svaret likt på begge kjønnene? Jeg vil ha min 15 åring hjem om natten uansett kjønn! Om du lurer på dette pga sex så er dette noe dem kan ha hvor som helst og når som helst!
Teriyaki Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Vet ærlig talt ikke hva jeg hadde gjort. Kommer helt an på, men egentlig tenker jeg at hun bør bli 16 først, uansett. Selv om de helt sikkert har sex på dagtid også. Men hvis dem hadde vært sammen lenge, og gutten viste seg å være ordentlig, så kanskje. Men det kommer helt an på hvilke argumenter hun bruker på å få lov. Hvordan modenheten hennes er osv. Og om jeg vet om det er muligheter om hun drar på fest osv. Masse som spiller inn, så kan verken si ja eller nei før jeg er i situasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå