^me^ Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 (endret) jeg har: christina aguilera versace - versus Time for Pleasure versace - brigth crystal Intimately Beckham Night (gave...juck!) Bvlgari - Omnia Crystalline diesel - fuel for life unlimited neste på lista blir: Christian Dior - J'Adore ralph lauren - hot jennifer lopez - live luxe eller miami glow hvilke parfymer finner du i samlingen din? hvilke blir nykomlere i samlingen i sommer? Endret 21. oktober 2008 av ^me^
laperla Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 jeg har: christina aguilera versace - versus Time for Pleasure versace - brigth crystal Intimately Beckham Night (gave...juck!) Bvlgari - Omnia Crystalline neste på lista blir: Christian Dior - J'Adore og en perfyme som lukter exotisk av kokosnøtt og sånn.. noen tips? skal til usa:) hvilke parfymer finner du i samlingen din? hvilke blir nykomlere i samlingen i sommer? Fast innventar: Pure poison fra Dior Classique fra Jean Paul Gaultier Har også; J'adore fra Dior Be delicious (den grønne) fra DKNY DKNY fra DKNY Classique (sommerutgaven) fra Jean Paul Gaultier Versus (den rosa) fra Versace Den siste jeg har kjøpt (og den er nyydelig); L'instans de Guerlain fra Guerlain
Mamz76 Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 har mange parfymer, men kan nevne noen... Gucci envy me pure poison tendre poison noa fra cacharel 1881 sine forskjellige typer dune burberry brit dkny amor amor fra cacharel elisabeth arden - 5th avenue mfl den som går mest av er Noa og Cacharel
Gjest Tnita Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 For tiden har jeg på parfymehylla: J`adore, Dior Addict Shine, Dior Dalimania, Salvador Dali Christina Aguilera Red Delicious, DKNY True Star Gold, Tommy Hilfiger Sunset Heat, Escada Glow, JLO Fantasy, Britney Spears Testere jeg har: Au The Blanc, BLVGARI Au The Rouge, BLVGARI AU The Vert, BLVGARI Miss Dior Cherie, Dior The Beat, Burberry L, Lolita Lempicka Unforgivable Woman, Sean John Cindy Crawford Classique, Jean Paul Gaultier Parfymer jeg har hatt, og ønsker igjen: Cashmere mist, DKNY Eau d Issey, Issey Miyake Gucci Envy Me Angel, Thierry Mugler Classique, Jean Paul Gaultier Ønsker: No5, Chanel Coco, Chanel Coco Mademoiselle, Chanel Crystal Noir, Versace Baby Doll, YSL L, Lolita Lempicka og mange flere...
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Charlie, Revlon er såååå jækla god ass og Dior sin Dolce Vita er absolutt en favoritt!!
Olive Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Duften jeg ser på som "min" er: Givenchy - Hot (den rosa - IKKE den svarte) Ellers bruker jeg innimellom: Calvin Klein - Obsession Night Nina Ricci - Nina Calvin Klein - In 2 You Dolce & Gabbana - Light Blue Tommy Hilfiger - Tommy Girl Har ingen spesielle jeg har planer om å kjøpe, men blir nok noen etter at jeg får luktet meg rundt i taxfreebutikken i juli
Gjest Hegepege Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Har: Lacoste - touch of pink og J-lo, and thats it
kitekatt Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Laura Biagiotti: Tempore (min favoritt og faste parfyme gjennom flere år) Laura biagiotti: Roma Armani Mania Calvin Klein - Euphoria Elisabeth Arden - After five Også har jeg noen småparfymer fra Dior, J'adore, Pure poison og småparfymer fra Dali, Laguna og Dalissime Også fikk jeg Beckhams parfyme til jul...den bruker jeg ikke
Suzy Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 Jeg har: Chanel no5 Aromatic Eliexir resten er Guerlain: L'heure Bleu Nahema Shalimar Cherry Blossom Chant D'aromes Aqua Allegoria (fire små) Metorites - favoritten over alle
Asa Skrevet 17. april 2008 #10 Skrevet 17. april 2008 Jeg har: - Versace Bright Crystal - Gucci Envy Me - Escada Sentiment Med andre ord.. VELDIG rosa (og jeg som aldri går i rosa klær o.l)
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 17. april 2008 #11 Skrevet 17. april 2008 Jeg har: -Jean Paul Gultier classique, en favoritt gjennom mange år -Gucci Envy, mest til jobb og dagtid -Gucci Envy mee -DKNY, det grønne eplet, god til dagtid, men du verden så fort jeg blir lei av å lukte eple. -Nina Ricci Nina -Victor&Rolf Flowerbomb, mest til kveld eller fest Ønsker meg flere nye, er mange nye som jeg er spent på.
MarianneE Skrevet 17. april 2008 #12 Skrevet 17. april 2008 *Miracel- So magic fra Lancome *Ja'Dore fra Dior *Pleasure fra E.Lauder
Unika Skrevet 17. april 2008 #13 Skrevet 17. april 2008 De jeg bruker for øyeblikket: -Dolce and Gabbana "The One" -Gucci "Gucci" -Therry Miugler "Alien" -Burberry "Brit?"
Gjest Sisu Skrevet 17. april 2008 #14 Skrevet 17. april 2008 Laura Biagotti: Laura Armani: Mania Jean Paul Gauthier: Classique DKNY: Be delicious (den grønne)
LilleSiri Skrevet 17. april 2008 #15 Skrevet 17. april 2008 Bruker stort sett Chanel no.5 Ellers har jeg Ralph Lauren "Blue" og "Ralph". Og "Summer" fra Kenzo
sebra Skrevet 17. april 2008 #16 Skrevet 17. april 2008 amor amor- elixir de passion ralph lauren jean paul gaultier beckham parfymen insolence hmmm husker ikke flere i farten...
Gjest Gaby Skrevet 17. april 2008 #17 Skrevet 17. april 2008 Marc jacobs - Splash Grapefruit (kjøpte denne i London nylig, helt fantastisk!!! må bare dynke på med denne Versace - Versace (denne har jeg brukt i et halvt år nå) DKNY - Be Delicious DKNY - Red Delicious (disse har jeg ikke tatt i bruk enda, men vet godt hva de lukter) (gikk litt amok på shopping i London, hihi) Viktor&Rolf - Flowerbomb (denne lukter gamle damer, så den bruker jeg ikke)
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 17. april 2008 #18 Skrevet 17. april 2008 Chanel-Coco mademiselle (min favoritt) Dolce and Gabbana -The One Dolce and Gabbana -Light blue Cacharle-Amor amor Jean paul gaultier En Puma parafyme og V.Beckham
Gjest Lykkeliky Skrevet 18. april 2008 #19 Skrevet 18. april 2008 Elsker disse to: Miss Dior Cherie og Boss Femme
Mischa Skrevet 19. april 2008 #20 Skrevet 19. april 2008 (endret) Har og bruker: * YSL - Elle * Versace - Crystal Noir * L de Lolita Lempicka * Lolita Lempicka parfum * Juicy Couture * Dior - Addict * Aquolina - Pink Sugar * Comptoir de Sud - Coco Vanille * Chanel - Chance * Hilary Duff - With Love * Kate Moss by Kate Moss * Britney Spears - Fantasy * Christina Aguilera Har men bruker ikke lenger.. gått litt lei: * Cacharel - Noa * Burberry - Brit Gode parfymer jeg har hatt, men kommer ikke til å kjøpe på nytt fordi jeg er lei/vokst fra: * Armani - She * Ralph Lauren - Ralph Ønsker meg: * Calvin Klein - Euphoria * Viktor&Rolf - Flowebomb * Britney Spears - Believe og Midnight Fantasy Endret 22. april 2008 av Mischa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå