Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Diddeline
Skrevet

Hadde lyst å høre om det var noen har inne som kunne si noe om produktene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker den litt innimellom og er veldig fornøyd. Enkel å påføre, gir ikke skiller men en fin brunfarge.

Gjest Diddeline
Skrevet
Jeg bruker den litt innimellom og er veldig fornøyd. Enkel å påføre, gir ikke skiller men en fin brunfarge.

Takk for svar, trekker den fort inn i huden eller må man stå lenge å vente?

Skrevet

Jeg synes faktisk den tørker ganske fort jeg. Smører meg etter at jeg har dusja og innen håret er ordna og ansiktet ferdigsminka (noe jeg ikke bruker lang tid på) så er huden fin og tørr.

Gjest Diddeline
Skrevet

Skal kjøpe den i dag og prøve! Hvor fort vises resultatet? Tenkte jeg skulle ta det etter dusjen i kveld...

Skrevet

Første gang jeg brukte den smurte jeg meg vel en 2-3 ganger før jeg så resultatet ordentlig og ble fornøyd. Og siden det så har jeg brukt den regelmessig, men smører meg ikke så ofte, bare litt innimellom.

Skrevet

Jeg bruker den også, men må helt ærlig si at jeg ikke ser stor forskjell.

Nå har jeg valgt den for lys hud - tror heller jeg tar den mørkere neste gang, innbiller meg at det synes bedre da.

Jeg har tidligere brukt en fuktighetskrem fra et annet merke (husker ikke hvilken i farta), som fungerte på samme måte, og den virket mye bedre.

Skjolder blir det iallfall ikke av noen av disse. Og jeg synes den tørker akkurat like raskt som vanlig fuktighetskrem.

Gjest Diddeline
Skrevet

Takker for svar!

:)

Skal bli litt spennende dette!

Skrevet

Bruker den regelmessig, og den gir en pen og naturlig farge.

Skrevet

Jo da, den ga fin farge... Men den luktet død og fordervelse på meg!

Skrevet

Jeg syns den gir en kjempefin brunfarge, tørker ganske fort og lukter kjempegodt :) Jeg blir faktisk brunere av denne enn av mange andre selvbruningskremer som kun er selvbruningskrem, eller sånn..

Gjest Keycha
Skrevet
Hadde lyst å høre om det var noen har inne som kunne si noe om produktene??

Funka for meg :-)

Skrevet

Dove Summer Glow er blitt en favoritt, den gir et pent og naturlig resultat, og jeg syns det er kjempegreit å slippe alt styret som følger med vanlige selvbrunere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...