Gå til innhold

Hva er sexy?

Fremhevede innlegg

Gjest *nurket*
Skrevet (endret)
Selvtillit er sexy! Muskeløse litt eldre menn (25-30) er driiiitsexy!

En som er skikklig MANN med store M, og som vet å ta vare på en kvinne;)

Å herremann så klisjete,haha! Men sexy..ååjaa!!

25-30 år og MANN med stor M ... :skratte:

Jaja, det er ikke min erfaring akkurat...

Selvtillit, humor og glimt i øyet - det er sexy det. Og MANN er de ikke før de har passert 35 ... :fnise:

Endret av *nurket*
Videoannonse
Annonse
Gjest Madre Mia
Skrevet

Menn som er glad i kroppsarbeid og har god ték på det de gjør er for meg utrolig sexy! Spesielt hvis de smiler og selv liker det de gjør...

Ååååhhhh!

Skrevet

Herregud, mye bra som er nevnt her, men det er ingenting som slår lukten av MANN! Elsker å kunne krype inntil samboeren når jeg våkner om natten og bare snuse inn lukten av ham og varme meg på ham. Deilig!

Gjest Gjest_Hønepøne_*
Skrevet

Intelligens! Above everything.

Uten intelligens finnes det ikke sjans i havet for å få meg interessert. Og ja, jeg vet at alle har intelligens, men dere vet hva jeg mener:)

Gjest Keycha
Skrevet

Ekstremt sexy: Misjonærstilling der mannen k**ller deg sakte, ser deg dypt inn i øynene, pusten deres går i samme tempo... Det er det mest sexy i hele verden!

Skrevet
Intelligens! Above everything.

Uten intelligens finnes det ikke sjans i havet for å få meg interessert. Og ja, jeg vet at alle har intelligens, men dere vet hva jeg mener:)

Helt enig!

Andre turn ons er selvtillit, handlekraft, gentlemannstakter og humor :)

Skrevet

Samboeren min er sexy fordi han er morsom, omsorgsfull og viser at han er glad i meg. Jeg synes det er sexy når han viser at han liker det han ser (kroppen min). Det er sexy når han vasker huset og lager mat UTEN at jeg ber han om det. Og lukten av han er det beste av alt! (Men utseende og det indre teller likt hos meg, bare for å ha det sagt)

Skrevet
Et åpent og direkte blikk som ikke viker kan få meg til å skjelve i knærne. Men det er selvsagt forskjell på psyko-blikk og et positivt og interessert blikk :)

:jepp:

Også blikk som sier 'jeg vil ha deg' (det finnes jo dårlige måter å gjøre dette også selvfølgelig, men jeg ser når samboeren har det blikket og det er helt whosahhh...)

Visse typer fysisk aktivitet kan være kjekke

Også husarbeid kanskje?

Skrevet

* Når ei gjør eller sier noe søtt uten at hun er klar over det

* Ei som er litt småsjenert og tent, og ubevisst sier "du må prøve deg"

* Ei jeg kan tilpasse hømøret til

* Hvis jeg føler jeg kan passe på henne;)

* Ei som tar meg for den jeg er og kan snakke for eks med humor og omsorg etter omstendighetene

småforelska:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...