Gå til innhold

Hva er sexy?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Diskusjonen er gammel, hva er sexy; Tynne eller tykke jenter, silikon eller ikke, barbert eller ikke osv....

Men se forbi dette, hva er sexy hos en person om du ikke skal se på det ytre?

Jeg synes en mann som får meg til å le er sexy. En som kan lage mat, en som leser og er inteligent. En som ikke er redd for å brette opp ermene og "Ta i et tak", en som skaper elektrisk stemning i senga....

Hva mener du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det kan være sexy hvis noen pluttselig viser litt av en helt annen side av seg selv.

Skrevet

- Blikket som sier "jeg vil ha deg"

- En som kan snakke med meg om alt, som ikke dømmer

- En som passer på meg

- En jeg føler meg trygg på

- Smil..

- En som tørr være seg selv.

Æh, skummelt. Tror nesten jeg har funnet en sånn. Kanskje jeg er en smule forelska. Bittelitt kanskje. Litt redd følelser, så tar nok sin tid før jeg tørr å innrømme dette for meg selv.

Skrevet

Synes min mann er veldi sexy når han er med datteren vår.

Høres kanskje rart ut, men som kjærlig far er han utrolig sexy

Skrevet

Glimt i øyet, kåthet, selvsikkerhet, hes stemme, kroppslig nærhet, omsorg, at en er velstelt og ser opplagt ut - uavhengig om en er tykk/tynn, silikon/ikke etc. ;)

Skrevet

Humor som ikke går på bekostning av andre er velsig sexy.

Det samme er matlaging, gentlemantakter som å trekke ut stolen fordi det er en selvfølge, kunnskap, interesse for samfunnet vi lever i og renslighet.

En god blanding!

Dessuten er samboeren min utrolig sexy når han går inn i rollen som beskytter for meg i ulike sammenhenger.

Skrevet

Menn som er fornøyde med seg selv. Uten å være kvalme, selvfølgelig.

Må samtidig ha selvinnsikt, da ;)

Gjest StoreSky
Skrevet

Selvtillit!

Latter og humor, kunne glede seg skikkelig over noe.

Beskytterinstinkt, i rimelig mengde.

Skrevet

Synes mannen min er sexy når han har ryddet i huset eller vasket gulvet.

Gjest Gutt92
Skrevet (endret)

En som er veldig uskyldig og sjenert er veldig fint i mine øyne, kan sikkert kalle det for sexy. At jenta ikke er billig, og ordentlig ( ikke en typisk berte, men mer moden, ikke fyllefest hver helg, kline med alle, snakke åpenlyst om sex og alt mulig privat..osv..) er også utrolig fint.

Endret av Gutt92
Skrevet
Diskusjonen er gammel, hva er sexy; Tynne eller tykke jenter, silikon eller ikke, barbert eller ikke osv....

Men se forbi dette, hva er sexy hos en person om du ikke skal se på det ytre?

Jeg synes en mann som får meg til å le er sexy. En som kan lage mat, en som leser og er inteligent. En som ikke er redd for å brette opp ermene og "Ta i et tak", en som skaper elektrisk stemning i senga....

Hva mener du?

Jeg kan ikke se forbi det ytre. For meg skinner det indre gjennom det ytre, og dermed blir det umulig for meg å skille ut det indre separat fra det ytre. For meg holder det ikke at mannen har en fin latter dersom han ser ut som elefantmannen. Den fine latteren og den gode kokkekunsten er elementer i en helhet som jeg ikke kan se bort i fra.

Gjest Golden Girl
Skrevet

En som har selvtillitt uten å være arrogant, som får meg til å føle meg som verdens vakreste kvinne, som kan være litt 'dirty' og røff, men også øm og myk.

Og svette kan være innmari sexy.

:gjeiper:

Skrevet (endret)

Som mange andre sier; humor er sexy. Tror kanskje det topper lista mi. En "utenpåsexy"-fyr kan aldri vinne mitt hjerte hvis humoren og humøret ikke er på plass. Og på samme måte kan en mindre "utenpåsexy" mann bli helt uimoståelig for meg hvis han har fantastisk humor og glimt i øyet. Og selvsagt intelligens og selvtillit. Utrolig sexy!

Endret av kisskissbangbang
Gjest pjanola
Skrevet

Et åpent og direkte blikk som ikke viker kan få meg til å skjelve i knærne. Men det er selvsagt forskjell på psyko-blikk og et positivt og interessert blikk :)

Oppriktighet.

Humor.

Skrevet

Når han digger musikk... slenger det langre hælige håret i alle retningar.umhhh..våren.

Gjest Vimsevas
Skrevet

Selvtillit er sexy! Muskeløse litt eldre menn (25-30) er driiiitsexy!

En som er skikklig MANN med store M, og som vet å ta vare på en kvinne;)

Å herremann så klisjete,haha! Men sexy..ååjaa!!

Skrevet

Jeg falt totalt for min manns maskuline brystkasse, med hår på. :) Hårene stakk opp over hans hvite legefrakk da jeg traff ham i jobben sin for første gang... mm,mm,....

Skrevet
- Blikket som sier "jeg vil ha deg"

- En som kan snakke med meg om alt, som ikke dømmer

- En som passer på meg

- En jeg føler meg trygg på

- Smil..

- En som tørr være seg selv.

Veldig enig!

Og hvis han i tillegg til dette kan utfordre meg - formulere seg og diskutere - og sette meg på plass! Mmmmm :)

Skrevet

Modenhet

Humor

Trygghet

Selvtillit

Glimt i øyet

Arbeidskar

Ikke pågående, men kostbar :herremann: :-D

Omsorgsfull

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...