helgelandspia Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 (endret) Vurderer å kjøpe Ikeas loftseng type Tromsø. Synes den kanskje ser litt spinkel ut på bildet ( http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10019952 ). Noen som har erfaring med denne? Tenkte jeg skulle kjøpe den til en tenåring og evt sette sofa under. Endret 15. april 2008 av helgelandspia
liv Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Vi hadde den i dobbeltseng verson, og den tålte i allefall både meg og mannen Var stødig og god.
helgelandspia Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Vi hadde den i dobbeltseng verson, og den tålte i allefall både meg og mannen Var stødig og god. Så bra Så kjekt når man kan få kjøpt møbler til ungene uten at det koster en formue. Kjøpte også møbler til lillesøster på 3 år hos Ikea og er kjempefornøyd!
ashera Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Jeg vet ikke om du bor på Helgeland eller i en av de større byene - men dersom du bor nær en by, kan jeg tipse deg om at det som regel er mange Tromsø-senger til salgs på Finn.no. Mine gutter har slike, og jeg kjøpte brukt. Veldig grei seng!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå