Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha slått opp med yndlingsmerket mitt - Nokia, så trenger jeg en anbefaling på Samsung eller Sony Ericsson. Har alltid kun hatt diverse Nokiatelefoner, men etter at den siste sovnet inn og døde så gir jeg rett og slett opp Nokia. Har kun vært plaget med mine siste mobiler.

Så nå er jeg ute på ukjent farvann, aner ingenting om de andre telefonmerkene.. Har for meg at det er Samsung og SE som er mest kjøpt, i tillegg til Nokia da?

Mobilen jeg vil ha bør ha/støtte:

*Minst 3 mp

*God kalender med notat- og alarmfunksjon

*Blåtann

*mp3

*USB tilkobling

*Greie taster (lett å skrive sms)

*Helst skyve- eller klapptelefon

Har søkt rundt "overalt" føles det som, og nærmest bor inne på amobil.no, men føler jeg har gått i stå nå.

Er det noen som har tips og erfaringer å dele med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn helt generelt så vil jeg anbefale SE over samsung. Jeg har hatt to Samsung og to SE og SE har vært klart bedre enn samsungene (selv om samsung ligger milevis foran på design)

Skrevet

Jeg kommer stadig tilbake til Sony Ericsson jeg. Det samme gjelder mannen min.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Får komme med den motsatte meningen her jeg da ;) Jeg kommer alltid tilbake til Samsung og kommer nok aldri til å bytte merke. SE greide jeg aldri å bli fortrolig med, men vet om flere som liker den også.

Kanskje er det i stor grad en smakssak, og viktigere å finne den ene mobilen som har alt det du ønsker enn hvilket merke den mobilen er!?

Skrevet

Takker for svar. :)

Joda, det er ikke merket i seg selv som er viktig, langt derifra. Men ettersom jeg har gått meg litt vill i mobiljungelen, og ikke har noen erfaring fra noen av merkene så er det jo greit å forhøre seg litt på forhånd. :) Og det virker som at på alle telefonene jeg ser på så er det både pluss og minus med de, får vel bare finne ut hva som er viktigst.

*Ønsker meg makt og midler til å konstruere min egen mobil* hehe

Tror nok også dette er en smakssak, så jeg skal fortsette en liten stund til med å lete etter en som faller i min smak. :)

--Men ikke veldig mye lenger, siden mobilen jeg har lånt i mellomtiden er håpløst gammeldags. ;)

Skrevet
Min sin. Veldig fornøyd med den til mitt bruk. :)

Takk for tipset. :) Har lest gjennom hele testen, og den virker absolutt å være en god kandidat for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...