Øyenbryn Camilla Skrevet 10. mai 2003 #1 Skrevet 10. mai 2003 Ble en lang natt etter mye fest og styr, og jeg sovnet med sminken på!!! Men da jeg våknet neste morgen var øyenbrynene mine gnidd opp i pannen. Da kom jeg på en fin sminkemåte: Ta på deg liksminke, det må være svart-hvitt, uansett om du er gother eller svak kristen, jeg er kul gother da, siden jeg er antikrist sjæl og eier ett oppnedkorssmykke. Ja ta på deg hvit krem men bare i pannen, og gni det nedover. Det skal gå i valører her, og haken skal være 100% hudfarge, og de skal liksom gli over i hverandre. Så tar du øyenbrynblyanten og tegner to streker over øynene. Gni disse oppover, dette blir det nydelige svart-hvitt valører av og du blir seende meget dristig og utfordrende ut. Ta gjerne med en knæsj rød leppestift. Til MOD: ikke slett dette, det er helt seriøst, og det finnes mange andre extreme-makeup artists like meg.bare respekter det er du snill.
Gjest sexysadie Skrevet 10. mai 2003 #2 Skrevet 10. mai 2003 Camilla Dine sminketips mottages med en smule tvil...
Gjest Vega Skrevet 10. mai 2003 #3 Skrevet 10. mai 2003 Det der trenger jeg ikke å gjøre når jeg er fyllesjuk... :D
Gjest Embla s Skrevet 10. mai 2003 #4 Skrevet 10. mai 2003 Det der trenger jeg ikke å gjøre når jeg er fyllesjuk... :D Nei, fyllesjuk = naturlig vakker etter frk øyenbryns standard! Kanskje jeg skal begynne å henge med henne?!
Gjest Jalileh Skrevet 4. mai 2006 #6 Skrevet 4. mai 2006 Har noen prøvd mitt råd enda? ← Jeg har, jeg har...faktisk så følte jeg meg barmfager etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå