Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Jeg skal gifte meg til sommern.Nå har jeg blitt så skremt etter å ha lest en annen tråd om en mann som var utro mot sin kommende brud,,i sitt utdr. lag... Kan jeg nekte min mann å være tilgjegelig for sine kamerater når utdr.laget skal være?Jeg får ikke sove i natt...
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Jeg skal gifte meg til sommern.Nå har jeg blitt så skremt etter å ha lest en annen tråd om en mann som var utro mot sin kommende brud,,i sitt utdr. lag... Kan jeg nekte min mann å være tilgjegelig for sine kamerater når utdr.laget skal være?Jeg får ikke sove i natt... Slapp helt av , den historien var bare oppspinn, kos dere med utdrikningslaget.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Selvom det er sant at den historien er kødd, så må du likevel tenke på at sånt faktisk skjer. For det gjør nok det. Men, du kan ikke nekte han det. Ikke vær en sånn kjæreste. Stol på han og la han få den kvelden. Men dere må snakke masse sammen om hva som er greit og ikke. Du kan kanskje også snakke med venna hans. Det er ofte sånn at kameratene klarer å overbevise om at "det er bare denne ene gangen, imorgen er du gift og kan aldri mer gjøre noe sånn!". Og ja, mange menn faller for den. Diskutèr detaljert! Ikke ta sjansen på at han har misforstått noe. Er som å advare barn mot å snakke med fremmede. Så kommer en person som sier at de kjenner moren deres og de snakker med dem likevel. Når mor finner ut av det og kjefter, så finner barnet på å si "ja men du sa ikke at jeg ikke kunne snakke med de som kjenner deg!". Man må liksom være veldig spesifikk. Dette skjer, men ikke så altfor ofte
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Jeg håper at du ikke blir like lett redd av alt du leser over alt. Da skal man være redd for mye da. Hva med å fokusere på å bekymre seg for det som er reelt heller? Du får snakke med mannen din om deres grenser. Jeg selv har veldig restriktive holdninger til dette med stripping og dette snakket vi en del om. Jeg snakket om hva han ville syntes om jeg fikk en mannlig stripper til meg som jeg tok på kroppen og som gnikka underlivet sitt mot meg etc. Dette ville han ikke like og han var helt enig i at det var uakseptabelt at han gjorde det samme. Han sa også at han ville blitt såpass pinlig berørt av å skulle gjøre noe slikt forran kompisene at uansett ville han reagert. Det kan også være greit å snakke om dette med alkohol etc, og at man gjerne skal huske hva man faktisk har gjort den dagen også. Han formidlet til sin forlover at han ønsket å være med gutta og ikke noe sån stresseutdrikningslag greier med masse show, utdritning, pinligheter og fyll. De tok også dette til etterrettning.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Selvom det er sant at den historien er kødd, så må du likevel tenke på at sånt faktisk skjer. For det gjør nok det. Men, du kan ikke nekte han det. Ikke vær en sånn kjæreste. Stol på han og la han få den kvelden. Men dere må snakke masse sammen om hva som er greit og ikke. Du kan kanskje også snakke med venna hans. Det er ofte sånn at kameratene klarer å overbevise om at "det er bare denne ene gangen, imorgen er du gift og kan aldri mer gjøre noe sånn!". Og ja, mange menn faller for den. Diskutèr detaljert! Ikke ta sjansen på at han har misforstått noe. Er som å advare barn mot å snakke med fremmede. Så kommer en person som sier at de kjenner moren deres og de snakker med dem likevel. Når mor finner ut av det og kjefter, så finner barnet på å si "ja men du sa ikke at jeg ikke kunne snakke med de som kjenner deg!". Man må liksom være veldig spesifikk. Dette skjer, men ikke så altfor ofte Ja dette var en god sammenligning...
DAJMI Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 ble redd av å lese den der jeg også, men hvis du virkelig blir bekymret foreslår jeg at du setter deg ned med samboeren din og tar en laaaang prat om hva som dere mener er over strekken.når dere har blitt enige om noen regler så gjør dere dette klart for forloverne også. lykke til, du får nesten bare stole på at samboeren din har ryggerad!
Nabodama Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Selvom det er sant at den historien er kødd, så må du likevel tenke på at sånt faktisk skjer. For det gjør nok det. Men, du kan ikke nekte han det. Ikke vær en sånn kjæreste. Stol på han og la han få den kvelden. Men dere må snakke masse sammen om hva som er greit og ikke. Du kan kanskje også snakke med venna hans. Det er ofte sånn at kameratene klarer å overbevise om at "det er bare denne ene gangen, imorgen er du gift og kan aldri mer gjøre noe sånn!". Og ja, mange menn faller for den. Diskutèr detaljert! Ikke ta sjansen på at han har misforstått noe. Er som å advare barn mot å snakke med fremmede. Så kommer en person som sier at de kjenner moren deres og de snakker med dem likevel. Når mor finner ut av det og kjefter, så finner barnet på å si "ja men du sa ikke at jeg ikke kunne snakke med de som kjenner deg!". Man må liksom være veldig spesifikk. Dette skjer, men ikke så altfor ofte Vel, dette burde da mannen vite på forhånd, burde være unødvendig å gi det inn med teskje. De aller aller fleste vet det når de har gått over streken, så hvorfor snakke som om mannen skulle være et barn?
Gjest En som snart skal gifte seg Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 Jeg skal gifte meg til sommern.Nå har jeg blitt så skremt etter å ha lest en annen tråd om en mann som var utro mot sin kommende brud,,i sitt utdr. lag... Kan jeg nekte min mann å være tilgjegelig for sine kamerater når utdr.laget skal være?Jeg får ikke sove i natt... Må si at om min tilkomne hadde "nektet" meg å være tilgjengelig for utdrikningslag hadde jeg satt meg ned og tenkt grundig på om dette hadde vært ei jeg ville gifte meg med. Antakelig hadde det ikke blitt verken noe utdrikningslag eller bryllup. Ikke det at jeg vil gjøre "ulovlige" ting, men vetorett mellom mennesker kan jeg ikke akseptere.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 Jeg likte heller ikke det jeg las i den tråden, men kan ikke av den grunn nekte min mann et utdrikningslag! Jeg har gitt beskjed til min forlovede om at jeg ville synes det var veldig ubehagelig om det var strippere i utdrikningslaget hans, og han forstår meg veldig godt. Dette er også noe han har gitt sin forlover beskjed om at han ikke ønsker. Jeg stoler på min kjære, og vet han ikke ville gjort noe galt. Men tanken på at en stripper skulle gnidd seg mot han er utrolig motbydende. Kan heller ikke tenke meg strippere i mitt eget utdrikningslag!
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 Jeg hadde aldri giftet meg med en mann jeg ikke stolte på at ikke kom til å ha seg med en stripper i sitt eget utdrikningslag foran øynene på kameratene sine. Jeg ville aldri giftet meg med en mann som hadde slike kamerater som syns strippere og horer er en naturlig del av en fin kveld med gutta heller. Hvis han du planlegger å gifte deg med er en ordentlig og normal mann blir han sikkert veldig imponert når du lekser opp for ham om at han ikke under noen omstendighet får lov til å slikke en stripper til orgasme i utdrikningslaget hans...
camilla* Skrevet 15. april 2008 #12 Skrevet 15. april 2008 Det går da ann å si til mannen din at du har hørt og lest så mange slike historier. Og spørre om han vet om de pleier å ha slikt i utdrikkningslag, evt så ka du fortelle han hvor du mener grensene går for hva du aksepterer. Men det vet han sikkert fra før...
viren Skrevet 15. april 2008 #14 Skrevet 15. april 2008 Både sambo og jeg synes tradisjonen med utdrikningslag er tåpelig, og forstår ikke hva voksne mennesker får ut av dette. At man tar seg en tur ut på byen / paintball / spa eller hva det nå måtte være med venner og veninner er en annen sak. Det er likevel ikke noe rett og galt, her må hvert enkelt par snakke sammen for å finne ut hva man ønsker - og eventuelt hvor grensene går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå