Alice Ayres Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Har du lagt merke til at det har dannet seg et visst mønster her? Nesten alle trådene som ombefatter deg er blitt flyttet til Snikk-Snakk. Hva synes du om det? Eller skal vi ta det på PM?
Alice Ayres Skrevet 14. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. april 2008 Så fint at du tok dette opp. Er glad for at det ikke bare er jeg som har lagt merke til dette. Nei, jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Kanskje er det noen som er ute etter meg.
Alice Ayres Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 Har du sett den filmen med Mel Gibson hvor han spiller en paranoid fyr? Husker ikke hva den het... Conspiracy? Jo, kanskje det var det den het. Du vet, hvor alle tror du er paranoid, men så viser det seg at du hadde all grunn til å være det. Men for å svare på spørsmålet ditt. Ja. Jeg tror noen er ute etter deg.
Alice Ayres Skrevet 14. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2008 Er ikke så god til å forklare, men du kan sende meg en personlig melding hvis du trykker på brukeren - meg.
MarianneE Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 skal jeg ringe etter litt medisiner til deg, vennen?
Amalie_85 Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 (endret) Er ikke så god til å forklare, men du kan sende meg en personlig melding hvis du trykker på brukeren - meg. You made my day! (les med Petter Solberg-engelsk) Skjønner jo at blomsterreka liker deg Endret 15. april 2008 av Amalie_85
Alice Ayres Skrevet 15. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. april 2008 Jommen havnet vi her igjen. Trust no one.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå