Gjest Gjest - forlover Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Jeg skal være forlover for min venninne til sommeren. Dette med "Hva skal jeg ha på meg?" er alltid like pyton. Lure derfor på om det går an å ha på seg bunad under selve vielsen, for så å skifte om til kaffen? Hva synes dere?
Ce'Nedra Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Har hørt at de eneste reglene for forlover er at kjolen er fotsid og ikke hvit. Jeg ville hørt med bruden selv. Noen ønsker jo typisk bonderomantiske bryllup og synes derfor at bunad er knall. Noen er ikke glad i bunad i det hele tatt. Dette blir jo i grunnen en smakssak.
Solfridbruda Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 synes det ikke står i veien for at forlover bruker både bunaden i vielsen og på festen etterpå. Har sett dette flere ganger i bryllupet jeg har vært
Kristin Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Jeg brukte bunad da jeg var forlover.. Hadde planer om å skifte til kaffen, men droppet det.
Kanutten Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Jeg er enig med de andre her. Man kan absolutt bruke bunad som forlover. Lykke til
Fun Light Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Jeg gifter med i september, og syns bare det er flott hvis min forlover velger å gå i bunad! Det er jo en vakker festdrakt! Jeg vil uansett ikke legge for mye føringer i forhold til hvordan hun kler seg.. Jeg har bedt henne om å styre unna hvitt og kort-kort, ellers tenker jeg at hun er såpass fornuftig at hun velger noe som passer for både henne selv og bryllupet ellers. Har skjønt ast det ikke er så ofte de som eier en bunad får brukt den, så ta den i bruk og bær den med hevet hode og rak rygg!
Gjest ts Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Tusen takk skal dere ha ! Dere er noen knupper, nå kan jeg puste - meget lettet - ut
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 Klart du kan ha på deg bunad, finere festdrakt/selskapstøy finnes ikke. Kos deg i bryllupet og i rollen som forlover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå