18 mai brud Skrevet 9. april 2002 #21 Skrevet 9. april 2002 Vi skal bo på suiten på Olavsgaard Hotel. Dette ble fort bestemt, og vi bestilte for ca 1 1/2 år siden. Jeg trodde dette var noe jeg skulle ordne, jeg ikke hørt om at det skal være en slags overraskelse. Synd at jeg ikke fikk vite det før nå!
Skorpion72 Skrevet 9. april 2002 #22 Skrevet 9. april 2002 Suite på Leangkollen, med himmelseng og boblebad, frokost på rommet og sen utsjekking. Det er rommet øverst på bildet: Det koster 910,- Synes det ser kjempefint ut jeg da, ikke dyrt heller. http://www.leangkollen.no/overnatting.html
Evy Skrevet 9. april 2002 #23 Skrevet 9. april 2002 Vi har bestilt bryllupsuite på Clarion hotell i Stavanger. koster ca 3000 kr inkl champis, frukt korg og frokost på sengen. Og sen utsjekking. Ligger ikke i vårt hjem for der har me gjester på overnatting og vår sønn. Vil ikke stå opp så veldig tidlig
August Skrevet 9. april 2002 #24 Skrevet 9. april 2002 Jeg booket hotell nå i formiddag. Suitene både på Park og First Hotell var utleid allerede. Så da ble det en forretnigssuite på Comfort Tollboden hotell, kr 1250,- med sen utsjekk osv. Får dra å se litt nermere på den siden. Tror det blir bra likevel. Vi skal absolutt ikke sove hjemme, vi har tre barn og derfor har jeg plassert mine foreldre hjemme hos de. 12
Sally Skrevet 9. april 2002 #25 Skrevet 9. april 2002 Vi har leid den største suiten på Clarion Bryggen Hotell her i Tromsø. Den har stue, soverom, bad med boblekar, badstu og utendørs boblekar. Det er inkludert champagen, frokost på rommet og sen utsjekk. Vi betaler 1500 kroner, men da har vi fått kollegia-rabatt siden jeg jobber på et annet hotell her i Tromsø.12
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2002 #26 Skrevet 14. april 2002 Vi skal være hjemme! Har en ny leilighet med boblebadekar mm...... Så vi gjør det billig!!
CecilieB Skrevet 14. april 2002 #27 Skrevet 14. april 2002 I går var det utdrikningslag for meg, og fra forloveren og alle de andre gjestene fikk vi en bryllupsnatt på Hotell Admiral i Bergen.12
Nikki Skrevet 14. april 2002 #28 Skrevet 14. april 2002 Vi har bestilt suite på Bårdshaug Herregård i Orkdalen og betaler 1600 kr for natten. Men det er jo tross alt en times kjring fra Trondheim så det blir vel litt langt å kjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå