Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Må man både trene kondisjonstrening OG styrke, eller holder det med mest styrke og litt kondisjon innimellom? Feks 20-30 min kondisjon 3-5 ganger i uka og 3-5 ganger styrke i uka? Ønsker egentlig ikke å bli tynnere andre steder på kroppen. Vil helst ha mindre rumpe, men bare å få den strammere er jo selvfølgelig veldig fint i seg selv.
Gjest Bolledeig Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Man kan dessverre ikke punktslanke. Og den eneste måten å få mindre rumpe på (som er stram) er å gå ned i fettprosent. Så det blir en avveining. Det går jo an å prøve, og se om man går ned for mye andre steder også. Av og til forsvinner faktisk ting bare der man vil
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Viss du ønsker mindre rumpe, vil jeg anbefale og slå hardt på rumpeballene. Du må ikke være redd for og slå for hardt. Desto harere du slår, desto finere og strammere rumpe får du! :D
Gjest Tidssone Skrevet 29. april 2012 #4 Skrevet 29. april 2012 Viss du ønsker mindre rumpe, vil jeg anbefale og slå hardt på rumpeballene. Du må ikke være redd for og slå for hardt. Desto harere du slår, desto finere og strammere rumpe får du! :D ...og du stiller med glede opp og hjelper til? Rumpen blir mindre dersom den blir strammere, TS.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #5 Skrevet 29. april 2012 Det går ikke an å punktslanke, som noen her skriver. Det du må gjøre er å gå ned i fettprosent og ta utfall, utfall, utfall, utfall, utfall, utfall, utfall, utfall og enda mer utfall.
Spøkelse Skrevet 29. april 2012 #6 Skrevet 29. april 2012 De øvelsene som er vist å aktivere rumpemusklaturen best er glute bridge og hip thrust, du kan jo kjøre hardt på med dem en periode og se om det utgjør noen forskjell for deg I starten kan du begynne med begge beina på gulvet, og når det blir for lett kan du gjøre ett bein av gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå