Gjest Tex Skrevet 14. juni 2003 #21 Skrevet 14. juni 2003 Er av de vanskelig her skjønner jeg... Har hemmelig nummer på alt av telefoner pluss nummervisere på alle telefoner i hele huset.......
Rapitap Skrevet 14. juni 2003 #24 Skrevet 14. juni 2003 Det er ett nummer man kan ringe (i England) og da får du opplest siste nummer som årøve å ringe deg...(om de ikke hadde slått ett annet nummer først, da kommer det ikke med..)
Gjest etabeta Skrevet 15. juni 2003 #26 Skrevet 15. juni 2003 Det er ikke mange årene siden det var umulig å vite hvem som ringte før man svarte telefonen. Så hvordan det i dag kan være uhøflig (ref. barelillemeg) å ringe med skjult nummer, det fatter jeg ikke. Dere må jo ha paranoia.
Armonia Skrevet 15. juni 2003 #27 Skrevet 15. juni 2003 Synes det er gansge merkelig at noen synes det er uhøflig å ringe med skjult nummer! Har dere tenkt over at det kanskje er en grunn til at noen har skjult nr?? Mine foreldre ble terorisert av en person over lengre tid. Denne personen ringte til alle døgnets tider, var helt stille i telefonen og så la på. Derfor fikk vi hemmelig nr., og når vi ringer ut er det med skjult nr...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå