Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Når to jenter har sex...hva gjør de? :-p
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Når du har sex, hva gjør du? Sex er ikke bare samleie, heldigvis
Hottrio Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 De har vel sex tipper jeg. Akkurat som f.eks. to gutter.
Fatale Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Merkelig spørsmål. Skal vi liksom skrive en lesbisk roman for denne fyren ? Kommer ikke fra meg ihvertfall :kaffe:
SMann Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Finn en nettside som har noveller med jentesex for inspirasjon hvis du er en ung kvinne og nysgjerrig. Hvis du er mann som meg, bruk fantasien hvis det gir deg noe.
Gjest gjest_GJEST_* Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Jammen herregud, kan ikke noen gi noen eksempler da. Jeg bare kan ikke skjønne hvorfor mange sier at jentesex er så godt og blabla, hvis det som sker f.eks er at de bare "onanaerer" hverandre. da kan man vel gjøre det sjæl:-p
Gjest Gjest_Sin_* Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Ok da, jeg skal svare som jente i forhold med en annen jente. Først gnir vi hverandre inn med olje før vi legger oss ned på senga og ser hverandre dyyypt inn i øynene - nakne kun iført høyhelte sko. (Dette er vorspillet) Så går vi over til selve sexen som gjerne foregår slik : Litt gnikking på brystene og litt småbiting på brystvortene og selvsagt så onanerer vi hverandre. Avrunde det hele med en putekrig så er vi ferdig. Slik har alle jenter sex med hverandre
TrineMarie Skrevet 17. april 2008 #10 Skrevet 17. april 2008 Ok da, jeg skal svare som jente i forhold med en annen jente. Først gnir vi hverandre inn med olje før vi legger oss ned på senga og ser hverandre dyyypt inn i øynene - nakne kun iført høyhelte sko. (Dette er vorspillet) Så går vi over til selve sexen som gjerne foregår slik : Litt gnikking på brystene og litt småbiting på brystvortene og selvsagt så onanerer vi hverandre. Avrunde det hele med en putekrig så er vi ferdig. Slik har alle jenter sex med hverandre Jo akkurat sånn jeg gjør det og!
Alice Ayres Skrevet 17. april 2008 #11 Skrevet 17. april 2008 Jeg tror de leser bøker. Ja, hvordan visste du det??? Tror ikke du er så ukjent med dette som du later som...
Teriyaki Skrevet 17. april 2008 #12 Skrevet 17. april 2008 Typisk kvinnguiden å komme med masse vås når noen spør. Jeg har ingen erfaring med jentesex, men regner med det er sånt som kyssing, onanering, slikking, strapon osv.
Gjest Francess Skrevet 17. april 2008 #13 Skrevet 17. april 2008 De stimulerer hverandre med hender og munn. Gnir musa mot låret til den andre eller tar kjønnsorganene mot hverandre. Bruker dildo på hverandre. Tror ikke strap-on er mye brukt, alle fall ikke ifølge de jeg kjenner.
Gjest Vimsevas Skrevet 17. april 2008 #14 Skrevet 17. april 2008 Ok da, jeg skal svare som jente i forhold med en annen jente. Først gnir vi hverandre inn med olje før vi legger oss ned på senga og ser hverandre dyyypt inn i øynene - nakne kun iført høyhelte sko. (Dette er vorspillet) Så går vi over til selve sexen som gjerne foregår slik : Litt gnikking på brystene og litt småbiting på brystvortene og selvsagt så onanerer vi hverandre. Avrunde det hele med en putekrig så er vi ferdig. Slik har alle jenter sex med hverandre Ler høyt her! Putekrig iført kun undertøyet har jo alle jenter når vi sover over hos hverandre!?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå