Gjest Gjerrigknarken! Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Nå høres det er utrolig sært ut, men det er bare at jeg har helt sykt dårlig råd.. Skal farge etterveksten (farger bare der jeg bruker å ha skillen) så trenger ikke så mye. Så skal jeg farge igjne når jeg skal reise bort om 3 uker.. Går det ann å ta litt av tuben og den andre man skal blande med oppi en skål og spare på resten? Er skrukork på begge to..
Essie_ Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Det ville jeg ikke gjort. Det kan det fort bli feil forhold mellom de to kremene. I tilegg kommer det luft til når du åpner dem. Det er ikke sikkert det er så farlig, men jeg ville spart på noe annet/droppet å farge etterveksten.
Gjest Lacuna Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Tidligere da jeg hadde veldig kort hår, pleide jeg å dele en fargepakke i to, og det gikk utmerket. Det du må passe på, er å sette en tusjstrek på flasken så du ser hvor mye du skal bruke, og klemme ut tilsvarende farge fra fargetuben. Null problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå