Gjest Nefertiti Skrevet 10. mai 2003 #1 Skrevet 10. mai 2003 Noen som har erfaring med disse mobilene? Hva med T65s? Bra/ dårlige? Jeg har hatt Nokia så lenge nå at jeg vil prøve noe nytt, men er usikker på hvilken. Noen som har noen å anbefale? Takker for svar
ragnalina Skrevet 10. mai 2003 #2 Skrevet 10. mai 2003 Jeg har T65 og er stort sett bare fornöyd med den! (det störste 'problemet' er at den er så liten at jeg ikke finner den i veska - har hatt noen panikköyeblikk på den måten..) Ellers er jo T68 veeeldig fin og jeg kjenner folk som er veldig fornöyd med den! (men den er jo dobbelt så dyr da)
Kreps Skrevet 10. mai 2003 #3 Skrevet 10. mai 2003 Jeg har T68. Den er jeg veldig fornøyd med, bruker avtaleboka, og mange av de andre fuksjonene, og har aldrig hatt noen problemer med den. absolutt og anbefale.
Gjest Duchess Skrevet 10. mai 2003 #4 Skrevet 10. mai 2003 Jeg hadde R600 og aldri mer ericsson på meg. Kjempetreig å sende sms med
Gjest Donna Skrevet 10. mai 2003 #5 Skrevet 10. mai 2003 Jeg hadde R600 og aldri mer ericsson på meg. Kjempetreig å sende sms med Tastene du mener da?? for når jeg trykker så kommer feil bokstav - og så henger de så det blir for få trykk ...og så må jeg viske ut ..og så går det for tregt og så trykker jeg plutselig litt for mye - og må skrive på nytt ! :o rett og slet dårlig reaksjon på min iallefall ...eler er det noe annet du mener? ..for å sende går raskt her ... Men ellers en helt ok - og brukervennlig telefon.....:-)
Browneyes Skrevet 10. mai 2003 #6 Skrevet 10. mai 2003 Kjøpte T68i da den kom, hadde bare hatt Nokia tidligere og ville prøve noe nytt. Er veldig fornøyd....har ikke hatt noe trøbbel med den så langt.
bluesky Skrevet 10. mai 2003 #7 Skrevet 10. mai 2003 sony/erichsson p800 er kjempebra og gøy å leke seg med
Lillebi Skrevet 10. mai 2003 #8 Skrevet 10. mai 2003 De henger sinnsykt etter når man skriver tekstmeldinger... Kjedelig å sitte og vente på at teksten kommer fram etter at man har tastet ferdig alt.. Ellers er jeg veldig fornøyd med T68. Er det noen som har oppgradert sin T68 til T68i? Jeg har hørt at det skal være mulig å få gjort gratis - hvor bør jeg gå?..
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2003 #9 Skrevet 11. mai 2003 Noen som har erfaring med disse mobilene? Hva med T65s? Bra/ dårlige? Jeg har hatt Nokia så lenge nå at jeg vil prøve noe nytt, men er usikker på hvilken. Noen som har noen å anbefale? Takker for svar Hei! Jeg er selv på utkikk etter en mobil fra Sony Ericsson, og jeg har bestemt meg til å vente til i slutten av mai/begynnelsen av juni, for da lanserer nemlig Sony Ericsson "arvtageren" til suksessen T68i, nemlig: T610! Denne blir en knall-mobil, og hvis man er ute etter kvalitet, burde denne prøves. Prisen tippes å ligge mellom 3000-4000 kr! Jeg skal hvertfall bestille denne Mvh ThorEggen!
Gjest Duchess i.i Skrevet 11. mai 2003 #10 Skrevet 11. mai 2003 Ja det er tastene som er utrolig trange/harde. tar en evighet å skrive sms.
Gjest Donna Skrevet 11. mai 2003 #11 Skrevet 11. mai 2003 Ja det er tastene som er utrolig trange/harde. tar en evighet å skrive sms. ok ..greit å vite at det ikke er min telefon det er noe i veien med - men kjipt at de har så trege taster ... :-?
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 12. mai 2003 #12 Skrevet 12. mai 2003 Broder'n har T68i, og vi er egentlig veldig enige om at min noe billigere Panasonic har tidvis bedre egenskaper og brukervennlighet. Men det er mye morsommere spill på T68'n da, om sånt er viktig.
Gjest Duchess Skrevet 12. mai 2003 #13 Skrevet 12. mai 2003 Neida Virgo, det er ikke din tlf det er i veien med, jeg har opplevd samme trange taster på 2 ericsson-telefoner, så det er neppe tilfeldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå