Gå til innhold

JENTESEX

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg har tenkt litt på å ha jentesex i det siste... Jeg har fortalt typen min det, og han synes det kjekt og spennende for meg å utforske , han liker tanken <3

Er i et trofast og herlig forhold :rødme:

Jeg ser ikke meg selv på som BI, kunne ikke tenkt meg jentekjærest, men å ha sex med en jente kunne jeg :). Ikke noe forhold.

Lurer på om det er noen jenter som er sammen med gutter ( ikke BI) som har hatt jentesex og slikket fitte? Hvordan var det? Ble du forelsket i jenta?

Noen som vil dele tankene sine (A) ??

Videoannonse
Annonse
Gjest Nysgjerrig_jente
Skrevet

Da er vi to som lurer på dette.. Jeg tenker nemlig på det samme.. :-)

Skrevet

Vel, jeg er BI da, men svarer fordet jeg...

Anbefales!!!!!!!

Hvis du og samboeren stoler på hverandre, kan fucke til forholdet, men kan jo også gå kjempe bra... Hvis du føler at det ikke vil ødelegge mellom deg og kjæresten, så sier jeg:

GO FOR IT..... :)

Skrevet

Herregud! Hva er greia med at det er 3 tråder etter hverandre her som handler om akkurat det samme? Jentesex altså!

Skrevet
Herregud! Hva er greia med at det er 3 tråder etter hverandre her som handler om akkurat det samme? Jentesex altså!

Fordi det er vår, og sevjen stiger, knoppene brister og fuglene synger...

Skrevet

Nå hakke jeg vært i forhold da jeg og ei te utforsket hverandre da, men det er absolutt å anbefale!!! PÅ det sterkeste.. Det er spennende, pirrende og ikke minst morsomt :)

Gjest Gjestejente28
Skrevet

Har du lyst og lov, så prøv :)

Jeg er gift med en fantastisk mann. Vi, og jeg, har hatt sex mange ganger med andre par og jenter, dette er noe vi gjør for felles tenning og spenning. Det finnes så mange flotte og gode folk her i landet! Jeg slikker gjerne. Er ikke bifil, kjenner at jeg ikke kan bli forelsket selv om jentene er fantastiske. Har ikke noe seksuelt forhold til noen i nær omgangskrets, synes det er greit å skille her. Hvis diskresjon er viktig for deg (det er det for oss pga jobber og div) så finn mennesker som du skjønner at du kan stole på. Kos deg, ha det gøy :)

Gjest Vimsevas
Skrevet
Har du lyst og lov, så prøv :)

Jeg er gift med en fantastisk mann. Vi, og jeg, har hatt sex mange ganger med andre par og jenter, dette er noe vi gjør for felles tenning og spenning. Det finnes så mange flotte og gode folk her i landet! Jeg slikker gjerne. Er ikke bifil, kjenner at jeg ikke kan bli forelsket selv om jentene er fantastiske. Har ikke noe seksuelt forhold til noen i nær omgangskrets, synes det er greit å skille her. Hvis diskresjon er viktig for deg (det er det for oss pga jobber og div) så finn mennesker som du skjønner at du kan stole på. Kos deg, ha det gøy :)

Skjønner ikke folk som klarer det der!! Ikke noe negativt mot deg men jeg hadde blitt sååå sjalu om kjæresten min skulle pult på ei annen! Og det samme hadde kjæresten min om en annen mann hadde vært inne i meg! Fiisj, han er bare miiin:)

Skrevet
Skjønner ikke folk som klarer det der!! Ikke noe negativt mot deg men jeg hadde blitt sååå sjalu om kjæresten min skulle pult på ei annen! Og det samme hadde kjæresten min om en annen mann hadde vært inne i meg! Fiisj, han er bare miiin:)

Like ufattelig for meg at du ikke ser det herlige i at et par som er trygge på hverandre og glad i hverandre, kan oppleve en trekant sammen, og glede seg over det, og leve på de minnene i lang tid etterpå. Sterk sjalusi er et sykdomstegn i et forhold.

Skrevet
Like ufattelig for meg at du ikke ser det herlige i at et par som er trygge på hverandre og glad i hverandre, kan oppleve en trekant sammen, og glede seg over det, og leve på de minnene i lang tid etterpå. Sterk sjalusi er et sykdomstegn i et forhold.

Vil det si at trofasthet er sykelig?

Skrevet

Tror bare det vil si at folk er forskjellige.

Skrevet

Kunne vel ikke være særlig vanskelig å forstå når jeg skrev: "Sterk sjalusi er et sykdomstegn i et forhold".

Gjest Gjest_Daniella_*
Skrevet
Kunne vel ikke være særlig vanskelig å forstå når jeg skrev: "Sterk sjalusi er et sykdomstegn i et forhold".

Hvorfor skal alltid sjalusi være så negativt?

Det er et tegn på at man elsker parteren sin og betyr ikke at man har en sykelig trang til å styre h*n av den grunn.

Når mennesker i et parforhold finnner ut at de vil krydre sex-livet med en ekstra partner , trenger det ikke å bety at de er mer trygge på hverandre enn et par med øyne kun for den andre. Eller hva?

Skrevet
Hvorfor skal alltid sjalusi være så negativt?

Det er et tegn på at man elsker parteren sin og betyr ikke at man har en sykelig trang til å styre h*n av den grunn.

Når mennesker i et parforhold finnner ut at de vil krydre sex-livet med en ekstra partner , trenger det ikke å bety at de er mer trygge på hverandre enn et par med øyne kun for den andre. Eller hva?

Vås. Det betyr at man kun elsker seg selv.

Skrevet
Vås. Det betyr at man kun elsker seg selv.

Da har du misforstått en hel del , lykke til

Skrevet

Det er ganske utrolig hvor fantasifulle folk er når de skal legitimere slikt svineri som sjalusi.

Gjest Gjestejente28
Skrevet

Har ikke deltatt i diskusjonen etter jeg skrev innlegget.

Skjønner at det kan være vanskelig å forstå, og vil ikke bruke denne tråden til å fortelle mye om det, tråden handler ikke om det.

Vi har i allefall opplevd utrolig mye spennende, vi er like gale og glade begge to. Ikke minst elsker vi hverandre og respekterer hverandre - og er så glade for at vi, som er så like på dette feltet, fant hverandre. For MEG er det vanskelig å forstå spenningen ved tosomhet hele tiden.

Gjest Vimsevas
Skrevet

Nå var det ikke akkurat noe å ta seg nær av da. Er det jeg som er sterkt sjalu fordi jeg ikke hadde likt å sett kjæresten min knulle ei annen??

Vi alle er forskjellig og takk for det!! :)

Skrevet
Nå var det ikke akkurat noe å ta seg nær av da. Er det jeg som er sterkt sjalu fordi jeg ikke hadde likt å sett kjæresten min knulle ei annen??

Vi alle er forskjellig og takk for det!! :)

Hvis du hadde vært en trygg og stabil person i et trygt og stabilt forhold, og du hadde hatt evnen til å elske noen annen enn deg selv, så hadde du skjønt litt mer.

Skrevet
Hvis du hadde vært en trygg og stabil person i et trygt og stabilt forhold, og du hadde hatt evnen til å elske noen annen enn deg selv, så hadde du skjønt litt mer.

Så alle som lever i et trofast forhold lever egentlig i et ustabilt og utrygt forhold, og lider av sykelig sjalusi. Er det ikke fantastisk hvor mye nyttig man lærer på KG :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...