Leanne Skrevet 14. april 2008 #1 Del Skrevet 14. april 2008 hvilken frukt holder seg bra når den er oppskåret og ligger i biter i kjøleskapet?? Barna mine vil ofte ha fruktsalat til frokost og jeg orker ikke å kutte opp så mye frukt så tidlig på morgenen.. så hvilken frukt kan jeg dele opp kvelden i forveien og legge i kjøleskapet?? vi spiser ofte mango, kiwi, eple, banan, melon, pære... vet at epler ikke holder seg så godt etter at de er delt.. men hvordan er det med pærer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #2 Del Skrevet 14. april 2008 Om du legger bitene i en skål med vann med litt sitron i, holder alle typer frukt over natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 14. april 2008 så bra.. takk for tipset:) kan jeg forresten legge alle typer frukt sammen også.. eller er det noen som ikke bør ligge sammen natten over.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #4 Del Skrevet 14. april 2008 Kiwi, ananas og papaya inneholder "fordøyelsesenzymer" som kanskje kan løse opp fruktene litt? De løser i hvert fall opp andre ting som gelatin og hår (! det er faktisk et tips for å unngå forstoppelse hos røytende kaniner o.l)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 14. april 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 14. april 2008 oki.. da kutter jeg frukt i kveld.. bortsett fra kiwi.. den skal jeg vel alltids klare å dele opp i morgen uansett hvor trøtt jeg er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 16. april 2008 #6 Del Skrevet 16. april 2008 eple og fersken er to av fruktene som har gass som gjør at de andre fruktene blir brune. (husker ikke helt hva den het). Men så lenge du har sitron i vannet skal det gå fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå