Drua Skrevet 14. april 2008 #1 Del Skrevet 14. april 2008 Har ferie i mai, og jeg vil til syden! Men hvor? Ser at det begynner å bli litt utplukket, men det som er igjen av relativt billige turer er Portugal- Algarvekysten, Mallorca (Magaluf eller Alcudia), Kreta- Chania, og litt på spanskekysten. Hva anbefales i mai? Vil selvfølgelig ha sol og varme, og siden jeg reiser sammen med en venninne vil vi gjerne ha litt liv også, helst litt mer enn to puber å velge mellom.... Råd tas i mot med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mixelite Skrevet 15. april 2008 #2 Del Skrevet 15. april 2008 Det kommer litt an på når i Mai du reiser, starten eller slutten? -men uansett tror jeg Kreta er det sikreste valget når det gjelder temperatur. Algarvekysten har vi vært på i mai. Noen dager med kaldt vann, så ble det varmt, og været og temperaturen ellers var det ingenting å si på. Ikke utelivet heller, tror jeg, selv om jeg reiste med lite barn og ikke sjekket det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 15. april 2008 Første uka i mai... lite turer igjen ser jeg Nå står det mellom Rethymnon på Kreta og Palma Nova/Magaluf på Mallorca, men er fortsatt usikker på hva som er det beste valget.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mixelite Skrevet 15. april 2008 #4 Del Skrevet 15. april 2008 Første uka i mai... lite turer igjen ser jeg Nå står det mellom Rethymnon på Kreta og Palma Nova/Magaluf på Mallorca, men er fortsatt usikker på hva som er det beste valget.... Personlig hadde jeg gått for Kreta, men det er bare fordi jeg er veldig glad i Hellas. Jeg aner ikke hvordan de to stedene er sammenlignet med hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå