Gjest Duchess Skrevet 10. mai 2003 #1 Skrevet 10. mai 2003 Jeg har frikort, kan jeg bruke det hos fysioterapeuten ?
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2003 #2 Skrevet 10. mai 2003 Du kan dessverre ikke det Duchess. Men fra og med i år er det egenandelstak på fysioterapi (og psykolog tror jeg) også, men separat fra egenandeler hos lege osv. Egenandelstaket her (Egenandelstak 2) er 4500,-. Se her
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2003 #3 Skrevet 10. mai 2003 Men fra og med i år er det egenandelstak på fysioterapi (og psykolog tror jeg) også, men separat fra egenandeler hos lege osv. Egenandelstaket her (Egenandelstak 2) er 4500,-. Se her Oj, nå ble jeg litt redd her, måtte sjekke litt... Heldigvis går psykolog fortsatt inn under egenandelstak 1 :D
Catzy Skrevet 13. mai 2003 #5 Skrevet 13. mai 2003 Prøv om du kan få legen til å rekvirere fysioterapibehandling til deg, da er det nemlig gratis. Siden du har frikort, så har du kanskje en medisinsk grunn til å gå til fysioterapeut. Catzy
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2003 #6 Skrevet 13. mai 2003 Prøv om du kan få legen til å rekvirere fysioterapibehandling til deg' date=' da er det nemlig gratis. [/quote'] HVA?? Her har du ikke sjanse til å få time en gang uten rekvisisjon fra lege, men jeg har da betalt 150,- per time i årevis. Er dette ei ny ordning?
Catzy Skrevet 13. mai 2003 #7 Skrevet 13. mai 2003 Pga en kronisk sykdom har jeg gått til fysio siden jeg var liten, og har aldri betalt for det. Men igjen, det er legen som må skrive ut en rekvisisjon for deg om at det er et behandlingstilbud. Er ikke sikker på reglene, men du kan jo høre med legen eller trygdekontoret. Catzy
Gjest dr.ian Skrevet 13. mai 2003 #8 Skrevet 13. mai 2003 Heihei! Aldri vært hos fysioterapeut, men har laget web for flere Det står en hel masse om regler og slikt her: http://www.manuellterapi.com/index.php?cat=31&art=0 dorian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå