Gå til innhold

Gratulerer med medlemsskapet Reka

Anbefalte innlegg

Skrevet

og utnevnelsen som president i SFDUKPDE... eller hva det nå det var. Tror ledelsen må jobbe litt med det navnet...

Anywho, GRATULERER!!! Har du takketalen klar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke:

Joa talen har vært klar lenge, jeg har alltid drømt om at denne dagen skulle komme.

Vil du høre den nå liksom?

Endret av Reka
Skrevet
:klappe: :klappe: :klappe:

:bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke:

Skrevet
:bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke:

Joa talen har vært klar lenge, jeg har alltid drømt om at denne dagen skulle komme.

Vil du høre den nå liksom?

Ja (er jo derfor jeg spør, da. Til tross for tilnermet genialitet kan du være treg til tider... eller kanskje blyg?)

Tale! Tale! Tale! Tale!

Skrevet
Ja (er jo derfor jeg spør, da. Til tross for tilnermet genialitet kan du være treg til tider... eller kanskje blyg?)

Tale! Tale! Tale! Tale!

Okei. Klare?

"(kremt) Kjære alle sammen. Jeg vil få takke for den ære der har vist med på tross av at jeg ikke er innehaver av en kjærlighetsmelding på dårlig engelsk. Jeg tror, at ved opprettelsen av en slik støttegruppe, kan vi redde flere som har opplevd lignende traumer. Det er forferdelig trist å bli diskriminert på en slik måte, men i dagens pm-verden kan vi ikke unngå dette. Jeg har selv være utelukket slik en gang og jeg er ikke over det enda. Men likevel, sammen er vi sterke og vi skal klare oss! Verden går ikke helt under, bare litt.

Takk for meg"

:bukke: (her ville jeg egentlig neid, men det finnes jo ikke sånn smily)

Skrevet
Okei. Klare?

"(kremt) Kjære alle sammen. Jeg vil få takke for den ære der har vist med på tross av at jeg ikke er innehaver av en kjærlighetsmelding på dårlig engelsk. Jeg tror, at ved opprettelsen av en slik støttegruppe, kan vi redde flere som har opplevd lignende traumer. Det er forferdelig trist å bli diskriminert på en slik måte, men i dagens pm-verden kan vi ikke unngå dette. Jeg har selv være utelukket slik en gang og jeg er ikke over det enda. Men likevel, sammen er vi sterke og vi skal klare oss! Verden går ikke helt under, bare litt.

Takk for meg"

:bukke: (her ville jeg egentlig neid, men det finnes jo ikke sånn smily)

Glimrende tale. :klappe::klappe::klappe: rørt ble jeg også :grine::grine:

Skrevet
Glimrende tale. :klappe::klappe::klappe: rørt ble jeg også :grine::grine:

Såsåså, :troest: Det går bra :kose:

(Nå skal det jo sies at jeg ikke er noen stor taler, min siste tale var vel i min egen konfirmasjon for noen år tilbake, hvor jeg i siste liten stod på do og kortet ned takketalen til 2 linjer. Deretter fremførte jeg den mens jeg rødmet noe fryktelig og snakket så fort at jeg måtte gjenta hele takketalen fordi mine besteforeldre ikke hadde fått med seg noenting.)

Men at du ble rørt Alice, det tar nesten vekk all smerten ved å ikke få noen pm.. Jeg tror støtteklubben virker!

Skrevet
Såsåså, :troest: Det går bra :kose:

(Nå skal det jo sies at jeg ikke er noen stor taler, min siste tale var vel i min egen konfirmasjon for noen år tilbake, hvor jeg i siste liten stod på do og kortet ned takketalen til 2 linjer. Deretter fremførte jeg den mens jeg rødmet noe fryktelig og snakket så fort at jeg måtte gjenta hele takketalen fordi mine besteforeldre ikke hadde fått med seg noenting.)

Men at du ble rørt Alice, det tar nesten vekk all smerten ved å ikke få noen pm.. Jeg tror støtteklubben virker!

Ja, og jeg tror nok du vil vise deg presidentvervet verdig. Så langt har du ihvertfall overbevist som taler. Du har nok kommet en lang vei siden konfirmasjonstalen - selv om jeg er overbevist om at den var riktig så nydelig.

Hva skal dere gjøre på møtene? :slåss: :kjempesinna::klem::humpe: eller :vin: ?

Skrevet (endret)
Ja, og jeg tror nok du vil vise deg presidentvervet verdig. Så langt har du ihvertfall overbevist som taler. Du har nok kommet en lang vei siden konfirmasjonstalen - selv om jeg er overbevist om at den var riktig så nydelig.

Hmm.. ja hva skal vi egentlig gjøre.. Hmm..

Jo først så kommer alle og det blir litt :klem: og slikt :kos:. Deretter vil vi kose oss med litt :vin: og så litt :skaal:.

deretter blir helt sikkert amalie på en snurr så da blir hun :kjempesinna: og begynner hun å :slåss: med alle som var der og drakk :vin: og :skaal:

Så blir alle lei seg og :gråte: kjempe masse. Så sier Amalie unnskyld og :troest: Kevlar som har gått og gjemt seg fordi han ble så redd. Så blir alle :hoppe: og :danser:

Og tilslutt :humpe: vi litt før vi går hvert til vårt.

Det er hvertfall slik jeg ser for meg det første møtet da. Innspill til møte nr mottas med takk!

Endret av Reka
Skrevet

*klapper for veldig fin tale*

Oh oh.....jeg stemmer for :vin: masse :vin: ok :perebrus:

:skaal:

(hva er det med meg som ikke klarer å holde meg unna disse trådene?)

Skrevet
*klapper for veldig fin tale*

Oh oh.....jeg stemmer for :vin: masse :vin: ok :perebrus:

:skaal:

(hva er det med meg som ikke klarer å holde meg unna disse trådene?)

(Hvisker): Jeg har tenkt det samme selv... :sjenert:

Skrevet
Hmm.. ja hva skal vi egentlig gjøre.. Hmm..

Jo først så kommer alle og det blir litt :klem: og slikt :kos:. Deretter vil vi kose oss med litt :vin: og så litt :skaal:.

deretter blir helt sikkert amalie på en snurr så da blir hun :kjempesinna: og begynner hun å :slåss: med alle som var der og drakk :vin: og :skaal:

Så blir alle lei seg og :gråte: kjempe masse. Så sier Amalie unnskyld og :troest: Kevlar som har gått og gjemt seg fordi han ble så redd. Så blir alle :hoppe: og :danser:

Og tilslutt :humpe: vi litt før vi går hvert til vårt.

Det er hvertfall slik jeg ser for meg det første møtet da. Innspill til møte nr mottas med takk!

Oi! Nå gleder jeg meg mer enn jeg kan få sagt. Sex og slossing og drikking! Jøje meg.

Psst... jeg trenger disse trådene som en ballanse mot alle hissigproppene her inne...

Skrevet

Hvorfor er det jeg som begynner å slåss? Jeg som bare griner for tia :ler:

Men jeg har jo en del hormoner jeg har stengt laaaangt inne, så noe sinne kan jeg nok få ut ja. Stakkars den som plutselig en dag går i veien for meg

Skrevet

Men jeg har jo en del hormoner jeg har stengt laaaangt inne, så noe sinne kan jeg nok få ut ja. Stakkars den som plutselig en dag går i veien for meg

Ække helt sikker på hva jeg synes om drikking og svangerskap... Håper at du er på en snurr av :perebrus: og ikke :ol: ...

Skrevet
Ække helt sikker på hva jeg synes om drikking og svangerskap... Håper at du er på en snurr av :perebrus: og ikke :ol: ...

Det er ikke så lenge igjen vettu ;)

Innen vi kommer i gang med møtene så er han nok ute. Så da kan jeg jo drikke :ol:

Men så er amminga litt i veien da :sukk:

Kan vel bli passe gira på :perebrus: og jeg :fnise:

Skrevet
Oi! Nå gleder jeg meg mer enn jeg kan få sagt. Sex og slossing og drikking! Jøje meg.

Psst... jeg trenger disse trådene som en ballanse mot alle hissigproppene her inne...

Jeg også.. Eller mot alle idiotene som skriver under gjest og bare bøller! :forvirret:

Da er vi to Amalie, jeg gråter også bare :fnise:

Jeg skal holde meg unna hvis du blir sinna jeg :tunge1:

Det er ikke så lenge igjen vettu ;)

Innen vi kommer i gang med møtene så er han nok ute. Så da kan jeg jo drikke :ol:

Men så er amminga litt i veien da :sukk:

Kan vel bli passe gira på :perebrus: og jeg :fnise:

Var litt i tvil om drikking jeg også, men vi kan jo late som Amalie blir full av pærebrus, og da skader det jo ikke lille bebissen! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...