Gjest Ice Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Trenger hjelp til en sang fra Hans Rotmo, som synger om en jente han treffer ute på byen, og såvidt jeg kan huske på teksten så synges det i slutten av sangen at det ble en gutt, eller noe i den duren. Håper det er noen som kan hjelpe meg, for jeg vil virkelig finne den sangen igjen!
Champagnepiken Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Husker ikke hele sangen - men kan det være "Elgeseter bru" du tenker på?
Gjest Ice Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Husker ikke hele sangen - men kan det være "Elgeseter bru" du tenker på? Desverre, er nok ikke den
Gjest Imsdal Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Maria Magdalena Margaritha Rosita Chiquitita?
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 En av mine Rotmo-yndlingssanger Den heter "Fest i natt" - og refererer til Stjørdalsdagene. Er forøvrig å finne på den siste samleplata til Rotmo
Gjest Ice Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 En av mine Rotmo-yndlingssanger Den heter "Fest i natt" - og refererer til Stjørdalsdagene. Er forøvrig å finne på den siste samleplata til Rotmo tuuusen hjertelig takk! det svaret hjalp utrolig mye - du vet mye om Rotmo hører jeg
Gjest Ice Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 ....men den skulle jo være umulig å få tak i da
Concertina Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 En av mine Rotmo-yndlingssanger Den heter "Fest i natt" - og refererer til Stjørdalsdagene. Er forøvrig å finne på den siste samleplata til Rotmo Oh, flashback!
Gjest Nursy Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Du finner samleplate på nettsiden til platekompaniet. (ikke for å reklamere, men jeg fant den der selv) *skapfan*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå