Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
:) Ja, dette har jeg spurt om før, men nå nærmer reisen seg veldig ( gifter oss 16.mai på Gran Canaria), og det jeg lurer på er: Er det noen som har vært i Arguineguin som har tips til rimelige ting å foreta seg der? Er også veldig interessert i å finne ut hvor langt tid det tar å gå fra hotellet Dorado Beach og til Amfistranden. På forhånd takk!
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror dette hotellet ligger rett ved siden av Anfi Del Mar, så da er stranden der rett ned til høyre. Gå ned bakken fra hotellet, så er du der. I Arguineguin er det ikke allverdens å ta seg til, men det er jo ikke langt til Puerto Rico eller Playa Del Ingles. Bra shoppingsenter i Maspalomas også.

Gjest har bodd der
Skrevet

Anfistranden ligger et stykke fra selve Arguineguin, der Dorado Beach ligger.

Man må forbi det lille stedet som heter Patalavaca, og jeg kan tenke meg at spaserturen tar et kvarter/20 minutter, alt avhengig av hvor fort du går.

Ellers anbefales Buster sportsbar på Ancorasenteret. Men man må nok til Puerto Rico hvis man vil ha litt mer action. Der anbefaler jeg Pianobaren, Black and White. Men kommer an på hva man foretrekker og hvor gammel man er, sjølsagt.

Skrevet
:goodbye: Takk for svar, håper på flere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...