Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om et konkret undertøysmerke som har fargerike hipsters? Da mener jeg ikke at det skal ta helt av med mønster og Snoopy-figurer, mer sommerlige, friske, sexy hipstere. Victoria's Secret har et stort utvalg, men frakten der blir høyere enn selve prisen og det vil jeg helst unngå.

Noen forslag? Gjerne nettbutikk. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk på Ebay.Vet at mange selger 6pk i ulike farger der.

Skrevet
Sjekk på Ebay.Vet at mange selger 6pk i ulike farger der.

Takk, men vil gjerne ha litt mer konkrete tips.

Ellers vil jeg legge til at jeg har saumfartet de fleste kjedebutikkene som H&M, Cubus, Lindex, Kappahl o.l. Vil heller ikke ha billige bomullstruser.

Skrevet
Takk, men vil gjerne ha litt mer konkrete tips.

Ellers vil jeg legge til at jeg har saumfartet de fleste kjedebutikkene som H&M, Cubus, Lindex, Kappahl o.l. Vil heller ikke ha billige bomullstruser.

Hvis du har saumfart alle de kjedebutikkene, så er det merkelig at du ikke gidder å sjekke Ebay selv. Er du så hjelpeløs at jeg må finne en link til deg??

Skrevet
Hvis du har saumfart alle de kjedebutikkene, så er det merkelig at du ikke gidder å sjekke Ebay selv. Er du så hjelpeløs at jeg må finne en link til deg??

Men all respekt, ts spurte etter konkrete merker, ikke ebay. Ta en runde i topplokket angående forskjellen før du svarer frekt.

Skrevet

American Apparel er ikke helt det jeg er ute etter, men takk for et konkret tips.

Det jeg ser på nettsidene til AA er litt uflatterende modeller, samt ufresh bomull.

Nå er jeg litt vanskelig, men her er et eksempel på hva jeg er ute etter!

Skrevet (endret)

Kari Traa har noen freshe hipstere :)

kari Traa

Endret av Malina
Skrevet

Viss du klarer deg med ensfargede hipstere så er sloggi sine veldig gode :)

Skrevet

Takk for svar, dere! Kari Traas var freshe, håper jeg kan lure frem en tusenlapp på konto sånn at jeg kan kjøpe noen av de. :)

Skrevet
Takk for svar, dere! Kari Traas var freshe, håper jeg kan lure frem en tusenlapp på konto sånn at jeg kan kjøpe noen av de. :)

Hva med disse fra e-bay? Billige er de også, og ikke dyr frakt.

Calvin Klein

Jeg har mange av disse i ulike farger (ensfarget), og de er kjempebehagelige på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...