Cupcake Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Går det an å flytte en familie til et annet nabolag, eller bare fra hus til hus i samme nabolag?
FoxyFish Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Litt moro, for det tenkte jeg faktisk på i sted! -Jeg tror det er mulig. Man kan vel flytte om man leser i avisa og velger flytting. Da velger man også hvem som skal være med. Jeg tror da familien vil dukke opp der de andre familiene man kan velge mellom er. MEN jeg er ikke sikker!
Gummiloppa Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Kom nettopp på at det er mulig hvis man flytter huset familien bor i til husbeholderen. For husene i beholderen kan man jo plassere i alle nabolagene. Men da mister jo familien alle venner osv fra det gamle nabolaget da. Hvis de bare flytter via PCen så kan de bare flytte innenfor det nabolaget de bor i. Litt firkanta
Gjest Reka Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Jojo! Dette går så fint atte!! Man går bare til nabolaget familien bor i, så tar man huset til husbeholderen. Så går man til det nabolaget man vil at familien skal flytte til og så plasserer man ut huset der!! Tada familien din har flyttet!
Gjest Reka Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Så nå at trillepike hadde skrevet det samme..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå