Inwe Skrevet 15. april 2008 #21 Skrevet 15. april 2008 jeg foretrekker en mann som har mindre bryster enn meg. Foretrekker også at pikken hans er litt større enn min klitt... Så enig så enig!
kevlar Skrevet 15. april 2008 #22 Skrevet 15. april 2008 Store pupper er oppskrytt, moro de første minuttene, men deretter bare upraktisk og i veien. En håndfull duger!
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 15. april 2008 #23 Skrevet 15. april 2008 Jeg må ærlig innrømme at jeg foretrekker store pupper. Men det kan jo være fint med små også. Det viktigste er egentlig at størrelsen matcher kroppen; det ser rart ut hvis en tynn og liten jente har gigapupper.
Gjest glamourgirl Skrevet 16. april 2008 #24 Skrevet 16. april 2008 Store pupper er oppskrytt, moro de første minuttene, men deretter bare upraktisk og i veien. En håndfull duger! Nå kan jeg, på samme måte som "alle" menn med liten tiss, ta meg veldig nær av dette og prøve og skrive et langt innlegg om alle de gode tingene som kan gjøres med store pupper, men, "That's for me to know, and you to find out
momajoja Skrevet 16. april 2008 #25 Skrevet 16. april 2008 Store pupper og stor pikk - er det best? Kommer an på alt mulig anna enn størrelsen på puppene og pikken, det. For mitt vedkommende i alle fall
kevlar Skrevet 16. april 2008 #26 Skrevet 16. april 2008 Nå kan jeg, på samme måte som "alle" menn med liten tiss, ta meg veldig nær av dette og prøve og skrive et langt innlegg om alle de gode tingene som kan gjøres med store pupper, men, "That's for me to know, and you to find out Er det en invitasjon? *wink wink nudge nudge*
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2008 #27 Skrevet 20. april 2008 "Store pupper er best, nytelsen av å se store hengepupper som jeg kan holde rundt tenner meg. Trang fitte er også noe jeg tar som selvfølge, finner jeg ut at jenta er vid så ler jeg av henne og spør hva som er galt." Tenk om alle skulle vært sånn? Noen av inleggene som er skrevet her inne på forumet er noe av det dummeste jeg har sett.
Gjest glamourgirl Skrevet 21. april 2008 #28 Skrevet 21. april 2008 Er det en invitasjon? *wink wink nudge nudge* But of course!
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #29 Skrevet 21. april 2008 Uten sammenligningsgrunnlag er "stor" og "liten" egentlig bare ord Er en som er omtrent som en flaske Dr.greves intimsåpe med kork i lengde, men littegranne tynnere (enn flasken) stor, liten eller gjennomsnittlig? (Dette ble kanskje et litt flåsete spørsmål, men det er ment seriøst. Jeg har aldri sett noen annen ståpikk enn min egen )
kevlar Skrevet 21. april 2008 #30 Skrevet 21. april 2008 But of course! Du får si tid og sted, jeg er opp!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå