Gå til innhold

Er stort best?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Store pupper og stor pikk - er det best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nix. Gode fingerferdigheter er bedre.

Gjest Gjest_Kristin_*
Skrevet

Stor pikk er definitivt best, og at han kan bruke den tar jeg som en selvfølge. Stor pikk er IKKE lik dårlige ferdigheter, som enkelte stadig hevder. En stor og tykk og erfaren pikk er toppen av nytelse! Og den nytelsen får jeg hver eneste dag! Pluss gode tunge- og fingerferdigheter!

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Nei størrelsen teller ikke. Blir den for stor er det bare vondt

Skrevet

Det må stå dårlig til med fantasien hos folk, og observasjonsevnene. Det er jo ørten forskjellige tråder om størrelsen på mannens kjønnsorganer her inne.

Finnes det ikke andre interessante ting å diskutere som omhandler sex?

Gjest Gjest_Kristin_*
Skrevet
Finnes det ikke andre interessante ting å diskutere som omhandler sex?

Klart det er det, men som ny her har jeg ikke sett alt som har vært diskutert før. Likevel er jeg blant dem som definitivt er opptatt av størrelse, det betyr svært mye for meg (forutsatt at de øvrige elementer for god sex er til stede). Stor pikk er utrolig digg og det har jeg alltid ment.

Skrevet
Klart det er det, men som ny her har jeg ikke sett alt som har vært diskutert før. Likevel er jeg blant dem som definitivt er opptatt av størrelse, det betyr svært mye for meg (forutsatt at de øvrige elementer for god sex er til stede). Stor pikk er utrolig digg og det har jeg alltid ment.

Da kan du vel bidra i de mange andre trådene som omhandler dette temaet, si stedet for å starte enda en.....

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Da kan du vel bidra i de mange andre trådene som omhandler dette temaet, si stedet for å starte enda en.....

Har du ikke annet å bidra med, og mener det eksisterer nok slike tråder her inne kan du vel strengt tatt holde deg unna?

Det virker som relativt mange jenter her inne åpent "innrømmer" at størrelsen faktisk har noe å si, ikke bare estetisk men også funksjonelt. La nå jentene diskutere dette her inne. Jeg tror nemlig at de aldri vil innrømmer for sin nåværende partner, dersom han er gjennomsnittlig utstyrt, at størrelsen er ganske så viktig, forutsatt at man mener at størrelse over snittet har betydning.

Jeg tror jeg ville blitt ganske så deppa dersom jeg fikk budskapet om at min gjennomsnittlige pikk ikke holdt mål - dersom den hadde vært gjennomsnittlig vel og merke :ler:

Skrevet
Stor pikk er IKKE lik dårlige ferdigheter, som enkelte stadig hevder.

Hvem bryr seg om ferdighetene når man ikke kan få den inn en gang? Og det er et reelt problem for en som er så trang som jeg er. Nei, takke meg til en gjennomsnittlig pikk.

Skrevet

For stort er vondt. Gjennomsnittlig er godt for meg. Men klart, ville nok hatt en utfordring om han var veldig liten, men min sin er akkurat passe.

Gjest Gjest_Kristin_*
Skrevet

Nå var det jeg altså ikke meg som startet denne tråden heller da... jeg gjør bare det du anbefaler - bidrar i en sånn tråd...... Fælt så hårsåre noen skal være, dah

Gjest Gjest_L_*
Skrevet

Nå virker jo denne Kristin noe ung og uerfaren ut ifra måten hun skriver på, så jeg tror vi skal ta det hun skriver med en klype salt. Selvfølgelig vil det for noen (fra 1 promille til 1 prosent) være større nytelse, der skjeden er mye større enn en vanlig skjede. Resterende opplever tilnærmet lik nytelse siden stort sett all nerveforsyning er fordelt i den ytterste delen av skjeden. Den indre delen har med andre ord svært få nerver.

Det vil likevel være slik at noen sier at det er mye bedre, og det kan oppleves slik for de. Men i de fleste tilfeller (j.f tidl. i innlegget) er dette en psykologisk faktor som kun sitter i hodet på den enkelte.

Dette forklarer også hvorfor de fleste kvinner som går inn i et nytt forhold med en som har mindre penis opplever like sterk nytelse som tidligere.

Skrevet

Ikke når de er på samme person...

Selv foretrekker jeg speilegg.

Skrevet

:skratte:

Signerer denne.

Skrevet

Blir like tent av små som store pupper. Er mer opptatt av kroppen som helhet. Blir jeg fascinert av kvinnen som helhet, blir jeg også fascinert av de enkelte kroppsdeler, uansett hvordan de er formet. Hvis kvinnen er fast i fisken kan hun gjerne ha "speilegg" :)

Skrevet

På en og samme person, eller?

Skrevet

:hoho:

Gjest Gjest_Kristin_*
Skrevet
Nå virker jo denne Kristin noe ung og uerfaren ut ifra måten hun skriver på, så jeg tror vi skal ta det hun skriver med en klype salt.

Takk for komplimentet! Men jeg er dessverre ingen ung uskyld lenger, og det er nok derfor jeg har funnet ut hva som er best for meg. Det er synd at jeg skal stigmatiseres fordi en av mine preferanser er større saker.

Jeg er en brunette med normal kroppsbygning. Jeg vet at enkelte menn f. eks. foretrekker blondiner. Og/eller kvinner med kjempepupper. Noen er mest begeistret for mørhudede jenter. Jeg skjønner altså at jeg ikke er drømmekvinnen for enhver mann. Det finnes blonde menn, mørke, mørkhudede osv, og noen har små pikker, de fleste middels og enkelte store. Det er med andre ord et mangfold blant begge kjønn, og det er jo fint. Da har vi noe å velge i.

Selvsagt er det en person man blir glad i. Jeg ville aldri ha en kjæreste kun fordi han var velutstyrt, men for meg er det altså et stort pluss.

Jeg er også mest følsom ytterst i skjeden. Det er imidlertid en stor forskjell å bli stimulert av en tykk stake med kraftig hode enn av en tynn pinne. Og det er like deilig med dype støt når jeg kjenner at jeg fylles opp. Og diverse andre opphissende saker som gjør at en stor pikk er førstevalget.

Så ta det gjerne med en klype salt, men jeg kan ikke med min beste vilje se at mine meninger er mindre verdt enn alle andres.

Gjest Hegepege
Skrevet
Nei størrelsen teller ikke. Blir den for stor er det bare vondt

Helt enig i den her.. Det hjelper ikke å ha 24 cm om man ikke får den helt inn, det kan umulig være godt for gutten heller det altså! Liker heller ikke når den blir for tykk, synes det er ekkelt :gjeiper:

Min kjære har en gjennomsnittlig en på 17 cm og akkurat passe størrelse, og ikke minst akkurat passe til meg.. Det er sånn at han kommer helt inn når an f.eks tar meg bakfra o.l så det er helt knall :jepp::sengekos:

Når det gjelder pupper vet jeg ikke, men det er jo fint når man har litt iallefall, jeg bruker selv 85c og synes det er akkurat passe :gjeiper:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Store pupper er best, selv om jeg foretrekker en mann som har mindre bryster enn meg.

Foretrekker også at pikken hans er litt større enn min klitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...