Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Hei! Jeg har hatt noen runder med pergo, men denne gangen har jeg skikkelig ømme bryster. Litt kvalm er jeg og, så begynner nesten å lure på om jeg har lykkes:) er det noen av dere som har hatt disse bivirkningene? Takknemlig for svar:)
Alice Ayres Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Niks, ikke jeg. Den eneste gangen jeg hadde sånne bivirkninger av Pergo, var det en bivirkning som kom ut etter sånn ca ni måneder.
smilefjes Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Jeg har bare hatt én runde med pergo foreløpig, men hatt bivirkningene: kvalme, litt hodepine og litt magesmerter. Ømme bryster? Nope... Håper det har klaffet for deg, da!
Gjest hopeful Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Takk for svar:) Glemte visst å logge meg inn når jeg startet emne. Ja håper det har klaffet! Skal ta en test en av de nærmeste dagene:)
^^Sunny^^ Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Hodepine!!!!!! Har hatt det i flere dager.. Hadde også ømme bryster hele måneden etterpå. Måtte teste selv om jeg hadde begynt å blø (ømheten i brystene pleier å forsvinne når jeg får mensen nemlig)..
Harlekin Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Jeg hadde svært få plagsomme bivirkninger, kun en antydning til hetetokter et par ganger. Ellers fikk jeg graviditetslignende symptomer: Større og fastere bryster, uvanlige småsmerter, stikninger i magen osv. Så jeg var kjempeskuffet da mensen kom, for det hadde jeg faktisk ikke forventet. Det verste for meg med Pergo var altså ikke de fysiske bivirkningene, men forventningene som bygget seg opp og som brast i tusen biter
Gjest hopeful Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Ja det er rimelig frustrerendes at bivirkningene er så lik de man får ved graviditet... Kjenner til den skuffelsen når mensen kommer ja:( Var nok ikke klaff denne gangen desverre, men får prøve med friskt mot neste mnd:)
Gjest Apple- i.i Skrevet 28. april 2008 #9 Skrevet 28. april 2008 Jeg tok to doble Pergo-kurer og la på meg fem kilo... Ikke gøy!
^^Sunny^^ Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 (endret) Jeg har forresten også lagt på meg et par kilo.. Har hatt 3 dobble kurer nå. Så kan jeg legge til oppblåst mage.. Endret 23. mai 2008 av Ann78
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2008 #11 Skrevet 22. mai 2008 Ømme bryster her også...rundt den tiden jeg har (?) eggløsning. Andre runde med Pergo her, den første doble. Likedan første runde også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå