Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Jeg har alltid styrt på med klær til 17.mai i siste liten. Har aldri penklær som passer tempraturen på 17.mai hengende i skapet.... Ikke er det lett å finne heller... I alle fall ikke når jeg ikke er sånn besteborgerlig i stilen. Men søren heller, i år vurderer jeg dress. Men er det helt ut? I så fall hvor kan jeg finne en som er ok i kvalitet og snitt, som ikke ser for prektig ut og som ikke koster skjorta? Hva skal du ha på? Hvor har du handlet? Lei 17.mai klær "problemet", så begynte i fjor og spare til bunad. E rikke helt i mål ennå...
Gjest Dallandra Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Den nye dressen til mexx er kjempefin. Nå vet ikke jeg helt hva som er "skjorta", den koster fort 2000-2500.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Mexx pleier har en del fint ja! Takk for tips! 2000-2500 kr er øvre prisområde av hva jeg er villig til å gi. Handler i Oslo-lørenskog området. Hvor selger de Mexx igjen? Kom til å tenke på Zara.... Noen litt stilige dresser til dame der?
Gjest Dressing Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Slutter meg til at dress aldri er ute, men ville funnet noe rimeligere enn Mexx. Kjøp et skjørt som matcher også, da har du flere muligheter. Hva med H&M? eller Zara? Vil ellers nevne at gode sko er et must 17 mai.
Gjest Ada Blûe Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Hvis jeg ikke husker helt feil, så mener jeg at jeg har sett flere stilige dresser på Zara. Og billigere enn 2000 .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå