Ambivalent Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Føler meg så utrolig bleik nå som sola skinner, men nekter å grille meg i solarium. Noen som har gode tips til en selvbruner til ansikt, type "gradvis" selvbruning, som ser naturlig ut? Gjerne fra Strawberrynet.
Gjest Ada Blûe Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Jeg kan anbefale Shisedio selvbruningsgel. Den trekker kjapt inn i huden, lukter godt og gir natulig og fin farge. Med et tynt strøk oppnår du ingen drastisk forskjell, så den passer fint hvis du ikke er så brun i huden i utgangspunktet . Jeg vet ikke om de har den på SN (mulig de kun har en annen type fra samme merke?). Den koster litt i norske parfymerier, men hvis du kun bruker litt i ansiktet og hals varer det leeeenge.
Adina Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Chanel sin er helt utrolig! Den bygger gradvis opp en brunfarge og er lett og påføre
laperla Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Hei:) Har prøvd mange ulike, og den jeg alltid vender tilbake til er Dior Bronze self-tanner natural glow. Den har en tynn konsistens som trekker fort inn, samt litt brunaktig farge så en ser hvor en har vært... Resultatet blir pent og naturlig, ikke skjolette og orange.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå