LilleBille Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Nå har jeg sittet i kø i nesten 1,5 time - og får stadig beskjed om at jeg statig rykker fremover i køen. De svarer jo heller ikke på mail/henvendelser fra nettsiden - så er det noen som har noen gode råd for å få kontakt - tas de imot med takk.
Gjest Infralove Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Hmm. Eg sendte mail i går. Håpar dei svarar snart, for sim kortet mitt fungerer ikkje...
Bomullstrusa Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Kan jeg bare spørre om det er på grunn av det nye nettet at dere trenger å få kontakt? Har slitt litt med det selv. 1 av 4 som ringer meg får beskjed om at nummeret mitt ikke er i bruk, og når jeg sender melding kan det ta flere timer før den når mottakeren. Kanksje jeg burde kontakte de selv også..
Gjest Frk Åberg Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Jeg ser det er flere av oss. Etter å ha sittet i telefonkø 45 min på lørdag, fikk jeg beskjed om at de prioriterer telefonhenvendelser før mail. Vel, så vidt jeg kan se, er de veldige dårlige på begge deler. Jeg har sendt fire mailer de to siste ukene, og i dag fikk jeg endelig svar. Jeg skrev tilbake på en pen måte at jeg var misfornøyd med kundeservicen, og jeg fikk da faktisk et veldig hjelpsomt svar tilbake. Men jeg har vært uten telefon i to uker pga. feillevering av simkort, så jeg er litt lei... Bortsett fra dette, har jeg egentlig vært suprfornøyd med OneCall. det har aldri vært noe tull før, og det er billig.
Kitsune Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Da er jeg en av de det har gått knirkefritt for. Vha. deres nettsider har jeg selv satt opp for mms osv..
gjest*ts* Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Eg har berre, kun, einsidig dårlege erfaringar med One Call. Dei er billige, men rotete. Flytta nr mitt for to år sia, fekk likevel nytt SIM kort no, når dei bytta nett... Skreiv mail om at eg ikkje var kunde der lenger, og fekk svar etter ei veke. Så berre de ventar lenge nok så...
LilleBille Skrevet 15. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. april 2008 (endret) Hmm. Eg sendte mail i går. Håpar dei svarar snart, for sim kortet mitt fungerer ikkje... Jeg har til dags dato ikke fått svar på henvendelser via kundeservicesiden - men fikk til slutt råd om å sende mail til 'xxx' - for å få aktiveringskoder (kunne de ikke skrevet det i brevet i stedet for at jeg skulle ringe) - og da gikk det bare en halv dag eller så før jeg fikk koder - og kom meg på nett igjen. E-postadresse fjernet. Reglene. Arwen (mod) Endret 15. april 2008 av Arwen
Supramundane Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Jeg fikk mail fra OneCall om at de hadde fått simkortet mitt returnert i posten, pga feil adresse. Jeg svarte tilbake at jeg aldri hadde bestilt noe simkort fra de, og at jeg er fornøyd kunde av Tele2 - samt bad om en bekreftelse på dette. En og en halv uke gikk uten at jeg hørte noen ting, hvorpå jeg videresendte mail jeg først skrev og fortalte at jeg anså saken som ute av verden hvis jeg ikke hørte noe fra de. En uke etter det igjen får jeg svar, der de skriver at alt var en feil - og at de beklaget dette veldig. Imponerende responstid.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 hmm... jeg fikk svar etter to timer når jeg kontaktet dem...
Gjest Pax Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 De bruker 1 - 2 uker på å svare på mine mailer.
IloveNY Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 Hm? Jeg har aldri hatt problemer med å komme i kontakt med dem... Det spørs kanskje når på døgnet man ringer? :klø:
Arkana Skrevet 15. april 2008 #13 Skrevet 15. april 2008 Jeg har aldri hatt problem med å få svar fra OneCall. Har hittil bare sendt mail, senest i går og da fikk jeg svar nå i dag.
Gjest Infralove Skrevet 15. april 2008 #14 Skrevet 15. april 2008 Jeg ser det er flere av oss. Etter å ha sittet i telefonkø 45 min på lørdag, fikk jeg beskjed om at de prioriterer telefonhenvendelser før mail. Men telefonen min verkar jo ikkje. :blaaveis: Man kan då ikkje ringe kundeservice når telefonen ikkje fungerer. Jaja, dei fleste har vel en fasttelefon i tillegg.
Gjest Frk Åberg Skrevet 15. april 2008 #15 Skrevet 15. april 2008 Men telefonen min verkar jo ikkje. :blaaveis: Man kan då ikkje ringe kundeservice når telefonen ikkje fungerer. Jaja, dei fleste har vel en fasttelefon i tillegg. Men veldig mange (kanskje nettopp de som er mest prisbevisste) har ikke fasttelefon nå for tiden. Damen jeg snakket med, mente at jeg bare kunne låne telefonen til en venn for å ringe dem. Javel? Det er ikke bare-bare å låne noens telefon i en time heller. Jeg syns virkelig de burde kunne være raskere på mail. Greit at det er billig, men et visst nivå bør man kunne forvente av kundeservicen deres. Jeg er ikke en kravstor kunde, men jeg blir oppgitt av å gå uten simkort i to uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå