Gå til innhold

ketolyse diett

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_diva_*
Skrevet

hei,

jeg er nå straks inne i min tredje uke på ketolyse dietten, første uken var helt fantastisk gikk ned 4 kilo!!!! uke 2 gikk vekten opp en kilo... men jeg er nå minus 1 i slutten av uke 2. det jeg trenger er litt reaksjoner i forhold til måltider og forslag... til hva som kan endres slik at jeg fortsetter nedgangen og at vekten bare stopper opp...

idag:

150 g kyllingfilet

30 g rappidasalat

30 g sopp

20 g rød løk

2 ss creme fraiche

1,5 ss kokosfett

protein 37,6 g

fett 29,4 g

karb. 1,8 g

er det for lite å spise to til tre ganger pr dag? venter i spenning på eplipsemaskinen min som jeg skal hente onsdag... men kom gjerne med innspill, jeg er ennå veldig "ny"

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei,

jeg er nå straks inne i min tredje uke på ketolyse dietten, første uken var helt fantastisk gikk ned 4 kilo!!!! uke 2 gikk vekten opp en kilo... men jeg er nå minus 1 i slutten av uke 2. det jeg trenger er litt reaksjoner i forhold til måltider og forslag... til hva som kan endres slik at jeg fortsetter nedgangen og at vekten bare stopper opp...

idag:

150 g kyllingfilet

30 g rappidasalat

30 g sopp

20 g rød løk

2 ss creme fraiche

1,5 ss kokosfett

protein 37,6 g

fett 29,4 g

karb. 1,8 g

er det for lite å spise to til tre ganger pr dag? venter i spenning på eplipsemaskinen min som jeg skal hente onsdag... men kom gjerne med innspill, jeg er ennå veldig "ny"

Nå er det llerede flere tråder her inne som omhandler dette, så hvorfor starte enda en?

Ser ikke ut som om du har skaffet deg info om ketolysedietten på forhånd.

Første "bud" er å spise mer fett enn protein.

Også skal du ha ca 15 g karbohydrater omd agen.

Hvor har du fått info om ketolysedietten fra? Jeg spør fordi det virker som om du ikke har peiling utfra det du skriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...