hkarls1 Skrevet 14. april 2008 #1 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Hei! Jeg leter etter et skjørt med seler på. Skjørtet går på en måte helt opp under puppene og når kanskje ned til knærne. Er det noen som vet hvor de selger slike? Kan vel også kalles kjole:P Endret 14. april 2008 av hkarls1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 14. april 2008 #2 Del Skrevet 14. april 2008 Har sett det på BikBok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hkarls1 Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 14. april 2008 Har sett noen på BikBok jeg også,men de starter oppom puppene Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 15. april 2008 #4 Del Skrevet 15. april 2008 Hei! Jeg leter etter et skjørt med seler på. Skjørtet går på en måte helt opp under puppene og når kanskje ned til knærne. Er det noen som vet hvor de selger slike? Kan vel også kalles kjole:P Hei:) Så tidligere idag et sånt skjørt med seler, det var i svart... På H&M. I Divided avdelingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 16. april 2008 #5 Del Skrevet 16. april 2008 Har sett noen på BikBok jeg også,men de starter oppom puppene Hehe.. Da har vi nok ikke sett den samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå