Gjest Gjest_Linx_* Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Hei, jeg syns kjolene fra forever yours er så fine! Men jeg finner ikke ut hvem som selger de her til lands, er det noen som kan hjelpe meg med det? Helst i Olso/Akershusområdet! Takk:)
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 vet ikke hvor de selger de i Norge, men ville bare tipse deg om siden theparis.biz det er mye billigere, og de blir helt like
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 De selger kjoler derfra på Jessheim Brud og Undertøysalong. Hadde ingen brudekjoler inne for prøving da jeg var der i helgen, men de bestiller fra katalog. Kan hende de har selskapskjoler inne. Lykke til!
Gjest trylleri Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Eden brud på grunerløkka har forever yours kjoler (har ofte mange på salg også!)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Eden brud på grunerløkka har forever yours kjoler (har ofte mange på salg også!) Har Eden brud noen hjemmeside?? Hvor man kan titte på kjoler osv..?
simba80 Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 www.edenbrud.no jeg kjøpte en brudepikekjole derfra og sydde den om til brudekjole! Mange muligheter:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå