Gå til innhold

Har dere smakt den nye Fun light

Anbefalte innlegg

Gjest indiangranny
Skrevet

Hei :)

Jeg var på Rema og der så jeg den nye Fun Light med Peach Passion.Jeg grafset den til meg dette måtte jeg teste ut.Den var kjempe god så nå har jeg byttet ut brusen. :hoho:

hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okey IndianLady!

jeg tar utfordringen på strak arm. Jeg stikker nå på butikken! Du snakker med en IHERDIG og TOTALT avhenging av Pepsi max & Tab Extra drikker. Det kan gå måneder uten at jeg drikker NOE annet...

Okey - Fun Light - here I come!!

:D

Skrevet

Fun light har også kommet med en ny Saft: Green Apple. som er kjempegod og anbefales!

Gjest Miss Gemini
Skrevet

Nam nam. Begge de nye smakene er kjempegode. Isbiter er et must da :D

Skrevet

Heller ikke så lenge siden Fun light kom med en "Raspberry lemon"-saft, og den er jeg heeeeelt avhengig av .........

Skrevet

Er ikke helt begeistra for Peach Passion, jeg. Ble litt skuffa. :(

Neste som skal prøves er Green Apple.

Skrevet

Den er kjempegod! :D Men ingenting slår med bringebær, da. ;)

Gjest Sølvi
Skrevet

Er også blitt helt avhengig av den nye "Raspberry lemon". Har byttet ut mine vanlige 1-2 liter Cola om dagen med dette "stoffet".

Pleier å fryse vann på 1/2 l flasker til det er blitt litt is i den, så blander jeg i saften. Dermed kan jeg drikke av "sportsflaske" med isbiter i - kjempegodt :D

Gjest Tristessa
Skrevet

Åh, Peah Passion har vært standard her et par uker. Har knapt nok drukket brus siden...

Skrevet

Da blir Raspberry Lemon den neste safta jeg skal prøve. Synes Peach Passion var helt grei. Jordbær er fremdeles min favoritt.

Wildberries var helt pyton. Den helte jeg ut, og pantet flasken(så fikk jeg ihvertfall noe positivt ut av den!)

Gjest Miss Gemini
Skrevet

Raspberry lemon og wildberries var ikke helt mine smaker, men peach passion og green apple var jømmi :hoppe:

Gjest Donna
Skrevet

Jeg drikker peach passion - har bare en liten skvett i vann flasken for å få litt smak. Og den er god !!!

Raspbery lemon er også god å ha litt i vannet.

MEN :

Green aple - den smakte rett og slett spy! Fysjom!! Var så skuffet! En sur, guffen og emmen smak ...slett ikke den epelsmaken jeg hadde forventet.

Skrevet

Har også smakt den og likte den godt :)

Men foretrekker helst VANN som er iskaldt og drikke

koldbruna :vinke:

Skrevet

Peach Passion er godt det, men ikke min favoritt av Fun Light. Jeg drikker litt saft, men foretrekker vann.

Skrevet

Peach Passion smakte mer gammel fyll for meg.. :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet
Peach Passion smakte mer gammel fyll for meg..

Samme her...

Wild berries var ok - inntil jeg styrtet ublandet saft en gang jeg var tørst..

Appelsin er den eneste som er ok.

Jordbær blir for kunstig søtt, bringebær liker jeg ikke uansett om det er saft, bær eller syltetøy.

Jeg har ikke prøvd green apple ennå. Jeg er glad i epler, men er redd for å bli skuffet...

Skrevet

Trodde jeg var logget inn jeg...

Skrevet

Green Apple er helt suveren!!! Jeg er veldig glad i nettopp grønne epler og den smakte faktisk det!

Hjemme hos meg har vi kommet opp med en egen blanding. Green Apple og appelsin halvt om halvt er sååå godt. Vi drikker nesten ikke brus (en 1 1/2 liter i helga) og bruker mye saft.

Slurp :ler:

Suz

Gjest Jamila
Skrevet

Jaa! Green apple er helt nyyydelig-skikkelig sommersmak!

Peach passion er alt vel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...