Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Når jeg skal ut av huset, må jeg alltid ha lipglossen med meg. Det er krise hvis jeg har glemt den! Du da? Har du noe sminke du ikke kan være foruten?
FoxyFish Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Lip glossen min er alltid i veska. Gjerne flere typer! Ellers har jeg ofte med solpudder.
DDuck Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Jeg har skjeldent med meg sminke ut av huset hvis det ikke er noe spesielt jeg skal... men i vesken har jeg bastandig en lypsyl og til tider en lipgloss Hvis det faktisk skulle være noe spesielt så har jeg med meg: eyeliner, øyenskygge og pudder.
Gjest Mirina Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Det er veldig sjelden jeg tar med meg sminke ut av huset, hvis jeg ikke skal overnatte borte. Om det skjer er det bare en lipgloss.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Jeg har en tendens til å bli veldig blank akkurat på nesen, så jeg drasser som regel med meg en pudderdåse. Gjerne også en dekkstift, siden jeg plutselig får røde kviser hetl ut av det blå. Ellers har jeg bare med vanlig lypsyl, og kanskje en eyeliner siden den ene øyekroken min "spiser" eyeliner..
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Jeg har en liten sminkepung i vesken, den inneholder samme makeup som jeg brukte om morgenen så jeg kan fikse på utover dagen om jeg feks plutselig skal noe etter jobb. Sminkepungen inneholder pudder (et must siden jeg blir blank i ansiktet), consealer, lipgloss, maskara og øyenskygge. (Nå høres jeg virkelig ut som en sminkedukke, men er sminket diskret og naturlig ) Når jeg skal ut av huset uten veske er det bare lipglossen som er med.
honey21 Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 Det varierer, men i gjennomsnitt har jeg med meg håndkrem, lypsyl/leppebalm, lipgloss, og compact foundation. Noen ganger tar jeg med meg eyeliner, øyebrynsblyant og solpudder også. Men jeg ender opp med å ikke bruke det
Gjest Catwoman Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 Alltid lepomade. Også er det vel som regel en blank lipgloss i veska - men det er bare fordi den har blitt liggende der. Skal jeg avgårde å være borte hele dagen hende det jeg hiver oppi en eyeliner og concealer, men det blir sjelden/aldri brukt. Er ikke noe sminkete av meg og bruker veldig lite sminke. Men har blitt litt mer sminkete det siste året.
Annikken Skrevet 15. april 2008 #12 Skrevet 15. april 2008 Jeg bruker så idiotsikker sminke at jeg trenger bare å ta med kredittkortet og mobilen ...og så kanskje en ekstra lipgloss da
Betsy Skrevet 15. april 2008 #13 Skrevet 15. april 2008 Jeg har alltid med meg lipgloss, pudder, consealerpenn og rouge. Avhengig av å freshe meg litt opp i løpet av dagen.
Gjest Tnita Skrevet 16. april 2008 #14 Skrevet 16. april 2008 Jeg har med meg hele veska - altså minimascara, foundation i en liten prøvetube, diverse lipglosser, leppestift, leppepomade, eventuelt solpudder for å freshe opp, conccealer. Vet jo aldri hva som kan dukke opp iløpet av dagen og da er det greit å være forberedt!
Rexina Skrevet 16. april 2008 #15 Skrevet 16. april 2008 Bor på skolen da og pleier å touche opp sminken eller sminke meg på nytt på kvelden for det er så mye som skjer på kveldene. Hvis jeg toucher meg opp pleier jeg å legge litt mer minerafoundation i ansiktet med en flattop, og litt mer med en concealer börste på röde partier, også legger jeg litt mer solpudder i kinn og panne (fordi det er i panna jeg tar mer foundation). Også tar jeg alltid med en lypsyl i lomma.
Gjest Keycha Skrevet 16. april 2008 #16 Skrevet 16. april 2008 Når jeg skal ut av huset, må jeg alltid ha lipglossen med meg. Det er krise hvis jeg har glemt den! Du da? Har du noe sminke du ikke kan være foruten? Absolutt lipglossen!
Søtpotita Skrevet 16. april 2008 #17 Skrevet 16. april 2008 Det er ingenting eg alltid må ha med meg, men i jobbveska hadde eg (heilt fram til påske) parfyme, pudder og ein lipgloss. Brukte det aldri...
Gjest Bellatrix Skrevet 16. april 2008 #18 Skrevet 16. april 2008 Når jeg skal ut av huset, må jeg alltid ha lipglossen med meg. Det er krise hvis jeg har glemt den! Du da? Har du noe sminke du ikke kan være foruten? Nei, jeg har ikke alltid med meg sminke.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2008 #19 Skrevet 16. april 2008 Jeg har to lipglosser, en eyeliner, en kajal for bryn, og en lipsyl, stort sett bare lipsylen som blir brukt.
Catzy Skrevet 16. april 2008 #20 Skrevet 16. april 2008 Leppepomade, leppestift, mascara og håndkrem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå