Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nyskjerrigper
Skrevet

Forventet mens er 20/04. Syklusen er 28 – 29 dager. Den er ganske stabil. Når vil en eventuell graviditet kunne vises på en test? Litt utolmodig kanskje…? :sjenert:

Jeg er litt kvalm og veldig trøtt. Er det for tidlig med disse “symptomene”?

Videoannonse
Annonse
Gjest Utolmodig
Skrevet

Skjønner akkurat hva du mener!

Er skikkelig utolmodig jeg også..

Har jo så lyst til å være gravid, at jeg kjenner etter tegn. Føler meg kvalm jeg også, men er antageli bare innbilning( har jo så lyst :P )

Forventet mens er ca. 20/04 for meg også:) Tenkte jeg skulle teste til helgen..

Lykke til!

Håper du er gravid :D

Gjest Britt Banditt
Skrevet (endret)

Med ClearBlue tror jeg du kan teste 2-3 dager før (med morgenurin), men det er mye større sjanse for et negativt resultat da.

Tror det er litt tidlig med symptomer enda ja, men er jo gjerne sånn at når man kjenner etter symptomer så tror man at man har de også . Hehe. :)

Endret av Britt Banditt
Gjest Nyskjerrigper igjen
Skrevet

Hehe, skjønner jo det med å lete etter symptomer, men jeg og kjæresten er ikke prøvere. (Vi bruker prevensjon, men ikke med hormoner, det er derfor jeg er så sikker på syklusene mine.) Har vært så trøtt, sulten og litt kvalm i det siste og etter at svigerinna mi kommenterte at jeg “sikkert” var gravid, har jeg liksom ikke klart å slippe tanken. Snakka om det med kjæresten i går og vi fant ut at vi egentlig syntes det ville vært veldig koselig. :hjerte: Men det er nok bare jeg som er litt hormonell, IKKE gravid. :fnise:

PS: Jeg kan jo ta en graviditetstest til helgen da, hvis mensen ikke dukker opp.

Lykke til til dere prøvere! :enig:

Skrevet

Hvor tett på eggløsning har dere hatt samleie da? :)

Og er det FAM, eller en av de småcomputerene dere bruker?

Gjest Nyskjerrigper
Skrevet

Hm, jeg vet ikke helt jeg. Har ikke regnet på det. Men vi har hatt sex tre ganger i uka ca i det siste. Du, vi bruker ikke sånne sikre perioder metode. Vi bruker kondom vi. Hadde bare ikke tenkt å gå så nøye inn på akkurat det, hehe. :fnise:

Nei, det er vel minimal sjangse for at jeg skulle være gravid. Skal slutte å plage dere etablerte prøvere her inne. Snille er dere da! :klem: Lykke til alle sammen!

Skrevet
Med ClearBlue tror jeg du kan teste 2-3 dager før (med morgenurin), men det er mye større sjanse for et negativt resultat da.

De sier man kan ta en CB digital opptil 4 dager før IKM, men det er som du sier mye større sjangse for at den blir negativ. Jeg testet negativt dagen før IKM på morgenurin -men da mensen ikke dukket opp så testet jeg igjen 3 dager senere og fikk en svak positiv test.

...det aller beste er jo å være tålmodig, men det er ikke så enkelt ;)

Skrevet

Hihi, tenkte bare at siden du var så sikker på syklusene dine at det var FAM eller noe slikt :rodme: (Bruker det selv, og har en tendens til å glemme at kondomer eksisterer :ler: )

Tja, umulig er det jo ikke, så svi av en test om ingenting skjer til helgen :)

(Og husk meldeplikten som automatisk oppstår når en starter slike tråder ;) *nyskjerrig til 1000* :rodme: )

Gjest Nysgjerrigper - riktig stavet :-
Skrevet

Kunne egentlig godt tenkt meg å vite mere om disse babycomp og ladycomp og alt hva det heter, men det kan vi ta i en annen tråd (dvs, det finnes sikkert tusen tråder om det så jeg kan søke litt)

Klart jeg skal si i fra hva som skjer!

Ha en super uke alle sammen!

Gjest Gjest_Nysgjerrigper_*
Skrevet

I dag fikk jeg mensen... :sjenert:

Hvordan gikk det med deg da "utolmodig"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...