papirlommetørkle Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Hvilke tema skaper alltid lange debatter, og starter på nytt og på nytt igjen i ulike diskusjonforum? Tenker både på her inne og andre spesialforum. F.eks er vel catch and release kraftig debattert på fiskeforum og treningsmetoder på hundeforum. Hva er hete tema på f.eks mammaforum, dataforum, bilforum eller kostholdsforum? Eller de ulike underforaene her inne?
Gjest Lacuna Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 På KG ser temaer som "fri bar i bryllup" "middags- vs. kaffegjester" og "Er jeg gravid?" ut til å være gjengangere.
Gjest Bellatrix Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 (endret) Skrivefeil/rettskriving. Endret 14. april 2008 av Bellatrix
Gjest Zia Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Vegetarianisme, frivillig barnløshet og religion (spesielt kristendom og islam).
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Barnevernet og/eller stakkars menn som blir utnyttet av slemme kvinner.
Gjest Gjest_Peach_* Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 Tråden "Jeg vil ta hull i ørene på min to år gamle datter" (eller hvor gammel barnet nå var) tok i alle fall av, husker jeg.
My Skrevet 14. april 2008 #12 Skrevet 14. april 2008 Noen gjengangere: -Er han utro? -Skal jeg slå opp? -Er kuken min for liten? -Skal jeg ta silikonpupper? -Får jeg større pupper av "en-eller-annen-fancy-krem"? -Er jeg for feit? -Er han interessert i meg? -Hvordan få han interessert i meg? -Hvilken sykdom har jeg?
Alice Ayres Skrevet 14. april 2008 #14 Skrevet 14. april 2008 Er jeg gravid? Ikke så vidt meg bekjent.
Silvert Skrevet 14. april 2008 #15 Skrevet 14. april 2008 På kjæledyr er ihvertfall dette gjengangere: De som mener at katter må få være ute og de som mener at en katt kan ha ett like godt liv som innekatt når forholdene blir lagt til rette. Butikkfor eller dyrehandelfor? Er rasehund/katt mer verdt enn en gatemix/huskatt? OG det er uten unntak noen personer som deltar på hvert eneste og gjentar seg selv.....
Dalila Skrevet 15. april 2008 #16 Skrevet 15. april 2008 Tøybleier vs Libero/Pampers.... (Ja, faktisk! Opphetet debatt på diverse foreldreforum!!!!)
Salamandra Skrevet 15. april 2008 #17 Skrevet 15. april 2008 Sikring av barn i bil, dvs forovervendt/bakovervendt bilsete er en repetativ klassiker på Nybakt Mamma-forumet i allefall. Utrolig at et såpass "snevert" tema kan skape så mye engasjement!
Gjest Raptuza Skrevet 16. april 2008 #18 Skrevet 16. april 2008 Midtøsten/ Israel/palestinarar/terrorisme/USA
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå