Gjest hjelp Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Vi er midt i en ganske opprivende skillsmisse og vi skal flytte til hvert vårt bosted om halvannen måned. Jeg skal flytte et stykke og har jobb jeg begynner i der etter sommeren. I går hadde vi en ganske heftig klangel, det ble sagt ting fra begge sider. Jeg legger meg for å sove mens han sitter på pc'n som er på rommet der jeg skal sove. Han nekter å skru av og sitter å taster i vei bare for å irritere. Etter flere forespørsler der han nekter å skru av (godt over midnatt) så går jeg å tar sikringen, ja jeg vet det er barnslig men jeg var trøtt og ville sove. Han blir skikkelig skikkelig sinna - sånn at jeg faktisk ble redd for han, han dunker meg opp mot veggen og holder meg hardt i begge overarmene. Jeg har fått blåmerke på ene armen og den andre er rød, begge er ømme. Jeg er redd for hva han kan finne på. Jeg har grunnet jobb ikke mulighet til å bare dra herfra heller. Andre jeg kan bo hos er godt over en time unna. Er det mulig å komme seg unna den karantene tiden på 8 uker av den grunn at jeg er redd for å være hjemme. Det er også barn inne i bilde.
kelte Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Vi er midt i en ganske opprivende skillsmisse og vi skal flytte til hvert vårt bosted om halvannen måned. Jeg skal flytte et stykke og har jobb jeg begynner i der etter sommeren. I går hadde vi en ganske heftig klangel, det ble sagt ting fra begge sider. Jeg legger meg for å sove mens han sitter på pc'n som er på rommet der jeg skal sove. Han nekter å skru av og sitter å taster i vei bare for å irritere. Etter flere forespørsler der han nekter å skru av (godt over midnatt) så går jeg å tar sikringen, ja jeg vet det er barnslig men jeg var trøtt og ville sove. Er det ikke flere rom i huset du kan sove? Da slipper du jo den diskusjonen Han blir skikkelig skikkelig sinna - sånn at jeg faktisk ble redd for han, han dunker meg opp mot veggen og holder meg hardt i begge overarmene. Jeg har fått blåmerke på ene armen og den andre er rød, begge er ømme. Jeg er redd for hva han kan finne på. Jeg har grunnet jobb ikke mulighet til å bare dra herfra heller. Andre jeg kan bo hos er godt over en time unna. Er det mulig å komme seg unna den karantene tiden på 8 uker av den grunn at jeg er redd for å være hjemme. Det er også barn inne i bilde. Å bo sammen med med den personen som man skal skilles fra, fungerer aldri.. Da er jo kranglene/duskusjonene/irritasjonene lagt frem på et sølvfat. Jeg hadde skaffet meg en midlertidig hybel/leil så lenge...
Gjest HI Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Det at vi bor sammen nå, er pga økonomi og oppsigelsestid på denne leiligheten. Det er dessverre ikke andre steder å sove.
Suzy Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Ingen stue å gå ut og legge seg i? Jeg hadde nok søkt et annet rom om det ble sånn - det er utrolig slitsomt å dele hus når man er midt i et samlivsbrudd. Har vært der sjøl.
CeeCee Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Det at vi bor sammen nå, er pga økonomi og oppsigelsestid på denne leiligheten. Det er dessverre ikke andre steder å sove. Hva med å oppsøke et krisesenter? Det er det smarteste dersom du føler deg truet. Du kan nok garantert få sykemelding fra fatlegen din. Barna dine merker spenningen i huset, desto større grunn for å komme seg vekk! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå